Inlägg från: Scrapmom |Visa alla inlägg
  • Scrapmom

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Visst pratade ni om fotoskrivare innan??

Var nyss på Elgiganten och köpte färgpatroner till skrivaren, och såg att de hade utförsäljning på Canon Pixma iP4300. Hade visst kostat 1800:- nånting och såldes nu för 799:-. Vet inte om det bara var här i Ystad, men det kan kanske vara värt att kolla där ni bor?

Oscar 040926 Bebis BF 070701
  • Scrapmom
    Kikkan: Det ser inte alls kladdigt ut, så kör i vind!
  • Scrapmom
    annika5064 skrev 2007-04-05 16:02:55 följande:
    På  tal om påskgubbar och påskkärringar...min sons dagis firade påsk igår och jag hade ingen aning om vad jag skulle ta på honom, så jag scrappade en hatt! annika5064.blogg.se/
    Och varför kom inte JAG på det när min son inte hade nåt att klä ut sig i igår??
    Snyggt!
  • Scrapmom

Man har dem i album. Finns ju olika sorters album, vissa är om ens bröllop, barnets första år osv, andra är som vanliga fotoalbum. Så har jag det iaf.

• Scrapmom
    prinsesstårtan skrev 2007-04-06 00:20:16 följande:
    Ungefär hur mycket pengar lägger ni på eran hobby i månaden?Jag vet från när jag jobbade på fritis att allt pysselmatreal tex från panduro är snuskigt dyrt...
    Jo, Panduro är ju inte direkt billiga... Var inne i en butik här i stan som är Panduroombud, de tar 10:- för cardstock och 15:- för mönstrade papper! Normalt kostar de 5:- respektive 7-8:-

Hur mycket jag lägger var månad varierar jättemycket. En månad köper jag kanske INGENTING, en annan månad köper jag kanske EN dyr sak, andra månader köper jag kanske fler, men billigare saker.
    Denna månaden har jag hittills lagt kanske 300:-, då har jag köpt lite papper, knappar, några fluid chalks och några stämplar
  • Scrapmom

Visst är det härligt när man kan fynda?! Köpte nyss en Bag-o-Buttons från Foof-a-la för 49:-, brukar ju normalt ligga på runt 70! Så himla fina är de, hade svårt att välja färg, men till slut blev det Happily ever after. Nöjd!

• Scrapmom
    Jo79: Gud vad du är duktig med distresserna! Jag tycker det är dösvårt att få det så snyggt

Kikkan: Dina doodlingar med den vita pennan gör att man ännu mindre tycker det ser kladdigt ut med tappet, snyggt!

NÖ: Vilket alfabete är det du har använt på Prinsgrattis? Jag bara älskar PB-stämpeln på Vårkänslor, helt underbar! Skulle vilja ha ett par-tre-fyra tusen att lägga på hennes igelkottar... Jättefina kort!
  • Scrapmom
    NÖ: Då var det inte så konstigt att jag inte kände igen det, har inte sett det förut. Det första kursiva alfabetet jag tyckt om
    PB är helt underbara, hÄnglarna likaså. Magnolia har jag aldrig haft några, vet inte varför...
    Vad är det för marknad du ska stå på? Låter superkul att stå och sälja sina kort så, men det gäller nog att man har en liten hög... Hoppas du har massor och att ALLA tar slut!
  • Scrapmom
    NÖ: Åh, vinpåsar och tändsticksaskar är en kanonidé! Gjorde askar i julas som en del av gå-bort-presenter, blev jätteuppskattat Har du funderat på presentaskar? Vanliga rektangulära eller kvadratiska är ju superlätta att dekorera, även runda. Finns ju i olika storlekar också.
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket