Inlägg från: Scrapmom |Visa alla inlägg
  • Scrapmom

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Jen 82: Ååååh, vad avis jag blir! Vilket underbart påskägg!
    Min sambo firade påskafton med att väcka vår son innan han körde och till jobb...Tack för den, men vad är det för fel på en kamera???
  • Scrapmom

Har total kortmakeriabstinens, men inga roliga stämplar. Väntar på svar från en säljare på Tradera som jag köpte en grabbag av, men hon verkar inte så angelägen om att maila tillbaka

Medan jag väntar får jag väl helt enkelt hitta annat att scrappa med/på, här är dagens:

Väldigt enkel fotoram i trä blev klädd med papper från Ki Memories och pyntad med Primablommor och Bag-O-Buttons-knappar. Blev jättestor skillnad för fotots skull

• Scrapmom
    Cheri skrev 2007-04-09 23:33:10 följande:
    du provat att skriva ut bildkonturer och använda dem som stämplar?
    Skriva ut bildkonturer?Fundersam
  • Scrapmom
    Coursell skrev 2007-04-10 13:13:44 följande:
    Springer in med en liten fråga....skulle ni kunna tänka er att gå på homeparty med scrapgrejer?
    Det skulle jag absolut kunna, och jag tror att det är väldigt många som skulle tycka det var superkul. Har funderat på att själv annordna såna partyn
  • Scrapmom

När jag scrappar tändsticksaskar så lämnar jag båda tändytorna. Scrappar alltså bara på fram- och baksidan av asken.
    Jag fäster scrappet med fotofix.

Tjej83: Det finns ju mer än en storlek på tändsticksaskar

• Scrapmom
    SandraK skrev 2007-04-11 15:00:24 följande:
    Yes, ikväll ska jag hem till en kompis och scrappa! Det är ju så kul att scrappa tillsammans, även om det kanske blir gjort mer när man sitter själv... Och så ska vi ha en liten träff 21:a april också, så det är lite att se fram emot!
    Åh, vad roligt!

Ingen i min bekantskapskrets scrappar, så jag sitter alltid själv.
  • Scrapmom

En SwachBox, eller en SwachRing, är en samling med små prover från en kollektion papper. Som man har som referens när man tex ska beställa papper från internet. Man använder alltså inte papprena i boxen/ringen.

• Scrapmom
    Lingonflickan skrev 2007-04-11 21:39:45 följande:
    Oki, tack då ska jag inte bjuda på den på ebay
    Man brukar kunna få ihop en billig swachbox genom swappar på de olika scrapforumen. Då köper man en sorts papper ur en kollektion, skär till dem i ett bestämt format och skickar till den som håller i swappen. Tillbaka får man då en bit av varje papper= en komplett swachbox.
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket