Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Kanske fri frakt nånstans?

• Skumpis

Jag har verkligen tappat stinget. Tycker det är urtrist att gå igenom en nätbutiks innehåll Det låter nästan dödligt det här va? *längtar till mässan* Om jag lever då... Jag vill klämma och känna!!!!!!!!

• Skumpis

Gör en liten enkät istället för att shoppa. Risk för upprepningar men jag har ju inte varit så aktiv det senaste. Ingen är tvingad att svara

Favoritbutik på nätet:
    Nästa inköp blir:
    Favoritdeko just nu:
    Används aldrig på LOs:
    Less- or more-LOs:
    Antal LOs i månaden:
    Antal LOs totalt:
    Tid för en LO:

• Skumpis

Svarar själv innan läggdags

Favoritbutik på nätet: Eftersom Pysselpunkten stängt så får jag säga ScrapAddicted pga dess utbud.
    Nästa inköp blir: Swirls och bling. Och mönstrade papper! Och overlays
    Favoritdeko just nu: Bling och glitter
    Används aldrig på LOs: Garn
    Less- or more-LOs: Just nu älskar jag less-LOs. Sååå stilrent och snyggt.
    Antal LOs i månaden: Två kanske
    Antal LOs totalt: Är uppe i 39
    Tid för en LO: Mellan 3-5 timmar

Skulle haft med frågan vad som är tråkigast att shoppa: Limprodukter! Dyrt och tråååkigt men man måste liksom ha det

• Skumpis

Jo79 - Klart du ska! Och jösses i min låda vad måna LOs du gjort

God morgon! Idag är det hemmapluggardag så jag tar nog lite pauser på fl ibland Dock försov vi oss i morse så sonen gick precis till dagis och jag känner mig lite stressad över en missad pluggtimme.

När jag själv svarade på less- or more-frågan så tänkte jag på vad jag gillar. Inte vad jag gör själv. Jag gör nog medel-more-LOs men är helt såld på andras less-LOs (läs annika5064 ) Fast frågan är ju helt klart ställd vad man själv gör Kul att läsa era svar!

• Skumpis

Jo - 115 är inte illa pinkat det heller på den korta tid du scrappat. 3 gånger så många som mig för jag tror vi började samtidigt?

• Skumpis

Jo - Hur ser fonten ut? Vilken LO har du den på? Måste kika

• Skumpis

Mååååste ni visa era scraphörnor hela tiden???????? *tar på mig mörka solglasögon och låtsas som att jag inte ens vil ha någon hörna*

• Skumpis

MamaKajsa - Åh, vinscrappa låter kul, det har jag aldrig gjort!

Mammsy - När ska vi vinscrappa?

Coursell - Sambon sa just att han hade dåligt samvete för att han spelar poker på AllaHjärtansDag. Vinner du är du förlåten sa jag

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket