Förr oss som är fast i Scrapträsket
Åhhh, vad jag längtar till att använda mina overlays!!! Och min Souflépenna! Och mina till dagen nyköpta papper!
Åhhh, vad jag längtar till att använda mina overlays!!! Och min Souflépenna! Och mina till dagen nyköpta papper!
Mys - Jag hänger mest här och det är på fl jag laddar upp alla LOs. Sen försöker jag lägga upp dem på Scrappiz men det var länge sen. Sen hänger jag ingen mer stans. Ge mig mer tid också!!!
Finns det några kuliga tävlingar/utmaningar att delta i som jag kan ha i åtanke på söndag? Jag har skrivit ut Helenes skiss samt skissen på ScrapAddicteds blogg. Nån som har koll på fler tävlingar?
Fiiin Claudia! Och JAAAA, det var nåt för oss på söndag
TAck!
Vips - Jag har bara handlat från houseofpaper.com
Kommer man över en inte alltför hög summa så brukar frakten vara fri eller åtminstone billig. Jag har sluppit tull.
Claudia - Fy, så läskigt
Tur att det gick bra!
Kul med flera träskträffar imorgon. Jag, Mammsy och en annan kompis ska träffas imorgon. Kanske deltar i cropen också
God kväll.
Jag är också helt slut efter en scrapdag med Mammsy och annan kompis. Jag fick gjort tre LOs och så många har jag aldrig fått gjort förrut. Tyvärr går det ju inte att fota nu
pylla - Nope, det blev ingen CC för oss. Hade fullt upp med andra projekt. Som att äta pizza ![]()
![]()
Fyyyy vad jag är trööööött!!! Men nöjd ![]()
MamaKajsa - Så talar en äkta flerbarnsmor. Vi vanlig dödliga tycker det är jobb nog med _ett_ barn
mu - Vad är det för fin glittrig rubrik?
mu - Jättesnyggt blev det! Jag vet inte vad det är för saltströare du menar men det låter smart. Jag har bara glitter i mina EP-burkar.