Inlägg från: Sosofofie |Visa alla inlägg
  • Sosofofie

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Tjejtrazan skrev 2007-03-30 21:24:22 följande:
    Sosofofie skrev 2007-03-30 21:20:39 följande: Jag vill oxå på mässa.. verkar så kul men det är ju inte direkt så det hålls några i dalarna Inte i Jkpg heller...visst Gbg är ju inte såååå långt bort...men det är ändå mkt "bilande". Fram för fler mässor i vårt avlånga land *ler*
    ABSOLUT!!!! Skrattande
  • Sosofofie

Pyret- Löv U! Det är ju bara en timme dit *noterar i almenackan*

• Sosofofie

Marajjah: Jätte snygga, allihopa!!!

• Sosofofie

Flickan P- Jätte fina bägge två.. tyckte 1 månad var myyysig Skrattande

• Sosofofie

Paxie: Ojojoj, en hel förmögenhet på det där bordet Kul med så mycket nytt...

Ja, min grabb är sju månader nu å en riktig liten vilde, kastar sig åt alla håll och kanter så här finns då ingen tid att scrappa om dagarna, det får bli på kvällar men då har man ju även så mycket annat man vill göraFundersam *önskar man inte behövde sova*

• Sosofofie

Hoppas ni haft kul på mässan under helgen alla som vart där

Blev 2 nya igår, men shit jag måste hitta ett bättre sätt att ta kort på

PICT0002.JPG                  PICT0001.JPG

Risa och rosa.... tack

• Sosofofie

Glömde...
    "Helt slut" är gjord på en skiss från utmaningsverkstaden

• Sosofofie

Hallu.. ska sätta mig och göra dop lo när man har allt färskt i minnet Skulle vilja göra en dubbel för jag har sååå mång kort

Tänkte om det är några av er som har nån/några dubbel lo:s som man kan få kika lite på?
    Känns så stort och jag behöver lite insperation...

• Sosofofie

Pylle: Tack.. jätte fina och det kan hända att en del va dina ideer slinker med Men har inte riktigt bestämt mig. Det här är det svåraste tycker jag.. att väl bestämma sig för hur man vill göra Fundersam

• Sosofofie

Tänkte ju sätta mig å göra dop-lo:n ikväll.. men nu är bläcket i skrivaren slut och jag 1 futtig bild kvar att skriva ut *grrr* Skrikandes
    Aja vad ska man göra Fundersam

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket