Inlägg från: Sosofofie |Visa alla inlägg
  • Sosofofie

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Skrivaren var snäll mot mig igår ändå och spottade ut den sista bilden jag behövde för dop dubbeln. Så här blev det;

Dop Vänster       Dop Höger

Det enda jag är riktigt missnöjd med är "namskylten" på vänster lo. Men men, den sitter som sten så den får väl sitta då... Ris o ros - gärna!!!  

• Sosofofie

Thank you girls Suger åt mig av allt ni säger

Tjejtrazan; Ja, jag satt och tänkte på mattor till alla bilder uppe till hö och fick för mig att det blåa pappret inte skulle synas så bra då men jag kanske skulle ha gjort det till nästa gång! Och tack för tipsen .. det är lättare att ta ros om man får lite ris oxå

• Sosofofie

jenn79 o Fnys; ja precis jag hade ju kunnat ta lite chalk (stavning?) att jag inte tänkte på det .

• Sosofofie

Sån har jag, fungerar hur bra som hellst Otur att man inte fick den till det priset bara Fundersam

• Sosofofie
    Evenstar skrev 2007-04-05 12:42:44 följande:
    Jag gjorde ett "påskkort" som jag klistrade på sonens påskpaket. (Vi köper påskpaket istället för påskägg med godis)Tror ni han kommer gilla det?www.familjeliv.se/hem/evenstar/galleri.php
    Jätte sött, jag skulle då gilla att få det paketet
  • Sosofofie
    annika5064 skrev 2007-04-05 16:02:55 följande:
    På  tal om påskgubbar och påskkärringar...min sons dagis firade påsk igår och jag hade ingen aning om vad jag skulle ta på honom, så jag scrappade en hatt! annika5064.blogg.se/
    Snacka om underbar liten påskgubbe
  • Sosofofie

mammsy: usch vad hemskt! Sånt där vill man inte ska hända och speciellt inte så nära där man bor ...

Har vart å kika på en "scrapcirkel" skulle man väl kunna säga. Massa folk som samlas i hyrda lokaler och scrappar tillsammans. Verkade jätte kul! Dit ska jag nästa gång vill jag lova men då stöter man ju på ett problem, alla grejer lär ju fraktas dit på någe vis. Vet att det har pratats massa om olika mappar att förvara papper i men jag undrar om en väska eller nått till alla gjejer. Nån som vet nå bra (och inte allt för dyrt!)

• Sosofofie

Jätte mycket snyggt som har lagts upp här idag!!!
    Nu har jag äntligen köpt mer bläck till skrivaren så nu ska jag sätta mig och scrapa lite Räcka ut tungan

• Sosofofie

Tjej83: Eftersom hon ser lite mindre road ut -God Jul?

• Sosofofie

Alltså att ? ska vara med, ungefär som hon undrar om det här med jul ska vara kul eller...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket