Inlägg från: Camasunary |Visa alla inlägg
  • Camasunary

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Just nu är jag mest nöjd med Trend LOn, men det är nog bara för att jag gjorde den sist Journaling LOn är katastrof!!

V: 2 1/2 timme!! Jag antar att kakan tog slut...

• Camasunary

BV: Aj, aj!! Det lät inget vidare... hoppas det ordnar sig så du får ÅKA!

• Camasunary

Nu ska jag städa pysselbordet igen! Och förbereda mig inför morgondagens verk
    Sov sött alla mysgurkor!

• Camasunary

Tjej 83: Det beror nog helt på vad det är för slags blommor??

Claudia: Jag skrev så som DT skriver i tidningen!

• Camasunary

Loppan: Du är smart! Man tröttnar snabbt på att ha samma... Jag får nog joina RAK avdelningen så kanske de glädjer någon annan!

• Camasunary

Claudia: Landstinget i VÄRMLAND är väl inte det värsta man kan råka ut för kanske, men.... hellre utmaning än sjukhuset

• Camasunary

Nu sitter jag och fnular och inspirationsurfar för att få till den där ***** LOn med journaling!! Hur ska man tänka?? Nån som har nåt bra inspirationstips??
  • Camasunary

Nja.. lite luddig kanske Vad menar du med "arbetet"?

• Camasunary

Tack för tips ang. journaling!

Anna: Det beror väl på om du bara vill ha något att prova med, eller om du vill göra på "riktigt". Om du bara ska prova på så behöver det ju inte vara foton, tycker jag...

• Camasunary

Bra att du kom på en lösning Meli! Att stå och banka huvet i väggen gång på gång gör ju ingen glad! Ska bli kul att se Amandas album Jag kanske skulle ta och hänga på, så att jag får något gjort i lillans album, har inte gjort 2 månader än! ( och nu är hon 1 1/2!! )

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket