Förr oss som är fast i Scrapträsket
Vad som helst, men inte gå å lägga sig!! Sova får vi göra när vi blir gamla!! Råkade halka in på nån cool sida... nu sitter jag här och funderar på om jag måste göra en beställning over seas...
Vad som helst, men inte gå å lägga sig!! Sova får vi göra när vi blir gamla!! Råkade halka in på nån cool sida... nu sitter jag här och funderar på om jag måste göra en beställning over seas...
Bra!! Då kanske vi kan lura i "dem" att vi är så gamla att vi måste gå i pension
Det vet jag inte än!! Just nu vet jag bara att det är mycket jag behöver just nu...
Kanske ska avboka den där tiden hos frissan på fredag? Jag ser ju ändå så gammal ut ![]()
Jag är skitbra på norska! Vad undrar du på lilla hjärtat?
Ja, det är ju glasklart! Vill du att jag översätter allt eller?
Oppgaven din blir å scraplifte ett valgfritt bidrag i ”DesignTeam SPAM show off”- galleriet. Du skal legge ved link til det bidraget du har scrapliftet i beskrivelsen og skrive litt om hva du har scrapliftet når du laster opp bidraget ditt. I tillegg til at du skal scraplifte, får du oppgitt 1-2 kriterier som skal oppfylles for hver oppgave. Bidraget ditt skal lastes opp i Galleriet for scrapliftc"
Fritt översatt:
"Blanda i chokladen i smeten och häll den i den smorda formen bredvid gallret. Låt jäsa i 1-2 timmar. Sätt ugnen på "grill" och grädda kakan i 250 grader i 40 minuter på gallret. Ta ut kakan och stjälp upp den på ett fat. Garnera med geléhallon och scrapliftc."
det är ju trots allt norska!
Det är väl nån mer klurighet förutom själva liftningen som ska uppfyllas!!
Tänkte faktiskt skriva en seriös översättning också, men BV verkade på hugget, så då "shoppade" jag vidare over there istället!! Men annars ÄR jag faktiskt bra på norska!!
Jag vet vad "spreke jenter" och "sprittende tåkebanker" betyder tex!
(med risk för att vara överkaxig vad gäller stavningen!!
)