• DianaJ

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Claudia79 - å vilken fin LO du gjorde efter Scraphusets skiss. Jag älskar SasasFrass nya papper. Rosa och grönt är såååå fint! Urgulliga foton också :)

• DianaJ

Himla fin Fnyz! Underbart med den uppdelade cirkeln! :)

• DianaJ

Älvanpurjo - nu har jag inte handlat ngt på ett par månader men i somras och höstas när de nya produkterna landade i Sverige handlade jag säkert för 1500-2000 kr/månaden... Sen har det blivit lite småsummor på förburkningsgrejer, gluedots, lim, tidningar osv...

Nu när nyheterna kommer in lär det bli en hel del nya utgifter igen :)

• DianaJ

Jag har en förmåga att gärna köpa hem en masas mönstrade papper bara för att de är snygga, sen har jag lite svårt att faktiskt använda dem ;) Men de är fina att se på när de ligger där i hyllan! ;)
    Sådana köp slipper jag nu iom att de kommer hem ändå :)

• DianaJ

Just det Annika, jag har försökt kommentera i din blogg flera gånger men det fungerar inte. Sidan bara laddas och laddas och till slut blir det error :(
    Men det jag ville säga var att dina tolkningar på SWE var urläckra. Min favorit är den med stygnen! Är det ritat/sytt/rubons? Måste prova att ha med det på en av mina LO's!

• DianaJ

Märker att många har små kommentarer om era sambos, tur att de inte vet, att de tycker ni lägger för mycekt pengar på det här osv. Men lägger inte era sambos också pengar på något som bara är för dem? Någon särskild hobby eller så? Nya teknikprylar, bilar osv?

Min man har inga synpunkter alls på hur mycket jag köper scrapbookprodukter för och jag gnäller inte på honom :) Och hans intressen kostar bra mycket mer än vad jag lägger på mina "futtiga" papper! ;)

• DianaJ

Sosofofie - jättefinLO! Gillar blomman med alla remsor! :)

BV - WOW! Vilket jobb, kul att se ngt nytt från dig! Tycker jättemycket om stämningen som LO'n ger :)

Kanskesnart - säger som BV perfekta papper till den LO'n!Jag Tycker journalingen sitter bra där den sitter ;)

• DianaJ

jo79 - Nej, jag förstår inte heller. Skulle bra gärna vilja veta vilka det är som skickar de där mailen till Jane och säga dem ett och annat!

• DianaJ

Fin roha! Jag älskar bildserier! Man tar ju så himla många kort så det är kul när man använder flera tycker jag :)

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket