• DianaJ

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Soso - urfin! Vilka himla roliga kort :)

• DianaJ

Snygg sol30!
    Gillar att det blir grafiskt indelat och färgerna är mumma för mig! :)

• DianaJ

Tjej83, jag tycker den är super som den är! :)

• DianaJ

Håller med Cama... Canon 400D är SUPER! :)

• DianaJ

Hinner inte kika runt här just nu, men såg på SWE idag att några troll publicerats :) Skumpis och Annika - SNYGGT! :)

Har förresten liftat dig Annika, din Joel och djuren :) Får fota och lägga upp i morgon. Älskade alla de där cirklarna!

Måste nog släcka ner här nu, kontoret kallar på mig tidigt i morgon bitti. Men i påsk - då ska jag ta igen mig och (kanske) läsa i kapp, det lär ju ta flera dagar ;)

• DianaJ

Var det någon som var på mässan i GBG i helgen? Vad var bäst?

Har fortfarande inte varit på någon riktig scrapmässa, räknar inte med den lilla avdelningen scrap på Symässan här i Sthlm som jag besökt en gång.

• DianaJ

Å vad kul med en massa nya papper! :) Jag köpte Scrapbooking mm idag. Har inte hunnit kika i den än men ska försöka sno mig lite tid i helgen. Ska leta efter troll där i.

Go natt på er!

• DianaJ

Venezuela - jag ÄLSKAR simpelt! Tycker den är URSNYGG! :)

• DianaJ

Nu har jag ÄNTLIGEN lyckats scanna in min scraplift av Annika5064's LO "Joel och djuren", den med alla cirklar...
    Finns i mitt galleri, tillsammans md ett par andra nya jag hunnit med nu i påsk :) Scanningen av de som är 12x12 är lite sådär, men ljuset idag tillåter inte fotografering :(

Har ni hunnit med att scrappa ngt i påsk?
    Jag hinner ju aldrig hänga med i tråden dagligen så det finns tyvärr ingen tid att läsa ikapp allt ni hunnit skriva. Försöker kika in i era gallerier emellanåt för att titta på allt nytt :)

• DianaJ

Är ni många här inne som även är aktiva på Scrappiz forumet?

• DianaJ

Bitte71 - supersnyggt med alla de där knapparna!

Kanskesnart - jag har en Canon 400D, en system digital. Den är SUPER! Har haft Canon i många, många år. Först en vanlig manuell systemkamera och nu digital. Skulle aldrig gå över till annat märke. Men jag är en sådan som alltid är trogen favoritmärken ;)

• DianaJ

Jättefin Bark! Jag gillar enkelt :)

Sydskåning, kolla din GB ;)

• DianaJ

Hur många scrapalbum har du gjort/håller på att göra?
    .: Har fyllt 2 t 30x30 album och 2 st 8,5x11" album

Planerar du sitt scrappande?
    .: planerar och planerar, när en idé eller något jag vill scrappa om dyker upp brukar jag skriva ner det i en liten bok som jag plockar fram när jag sedan sätter mig ner för att scrappa. Layouter jag gillar som jag vill scraplifta sprarar jag ner i en mapp på datorn och raderar när jag gjort min lift :)

Brukar du anteckna på baksidan av dina LO´s?
    .: nej

Har du en scrapbudget?
    .: nej, handlar det jag vill ha - kosta vad det kosta vill! :)

Hur förvarar du spillpapper?
    .: mönstrat i en plastficka och enfärgat i en annan.

Hur förvarar du stickers och rubons?
    .: i en salig röra i en stor rottingkorg från IKEA som får plats i ett skåp bakom stängda dörrar ;)

Hur förvarar du dina dekos?
    .: på samma sätt som mina stickers och rubons - alla mina grejer ryms i en och samma korg :)

• DianaJ

God kväll allesammans! :)
    Har fixat mig en uppdaterad avatar, visserligen tagen när vi båda är sjuka sonen och jag, men i s/v syns inte blekheten lika bra ;)
    Har hunnit scrappa en hel del idag när febrige sonen sov långa pass (stackarn). Har inte hunnit ladda upp dem än. När jag gör det blir det i min nya blogg, www.vardagsgladje.blogspot.com, istället för i fl-galleriet.

• DianaJ

Tack :)
    Det är från Autumn Leaves kollektion som släpptes efter förra sommarens CHA (tror jag det var i alla fall)

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket