• Mizty

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Johanna 79 skrev 2007-02-16 13:05:10 följande:
    Oj, oj... Här har jag många sidor att läsa igenom idag. Fick hastigt lämna datorn igår kväll då min minsting kräkte, bläää!Men håll tummarna för mig, det har inte blivit något mera efter det. Så hoppas att han klarar sig!Sedan på morgonen fick jag beskedet att min morfar har somnat in  Så blir inget vidare uppmuntrande dag idag! Men ska ialla fall se om ni skrivit något kul här.
    Massor av kramar!!! Hoppas att han bara fick somna & inte har lidit... De är så hemskt när det händer, men förhoppningvis har ju personen fått ett långt & bra liv!

Hoppas att du mår bättre snart
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Mizty
    sofiemalmö skrev 2007-02-16 13:52:44 följande:
    har hittar massa kartonger med lock på jobb och tänkte göra dem fina, någon av er som scrappat en låda man kan få lite insperation från? Tänkte göra en låda för lera, en för bilar osv...och sätta fotot utanpå vad som finns inuti, så Jonathan vet var sakerna är...Pedagogisk eller vad...hahaha
    Jag hat gjort två lådor, men ingen till leksaker eller så.. Har gjort till mina stämplar & ett album! Men kika gärna i mitt bildgalleri

Ja, här har verkligen varit lugnt idag
  • Mizty
    Cheri skrev 2007-02-17 21:59:20 följande:
    jaaaag har fått en rooooosa QuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuK!!!!!*hoppar upp o ner*

GRATTIS
  • Mizty
    venezuela skrev 2007-02-18 10:22:52 följande:
    God morgon! Är ute och söker inspiration till en bröllopslayout. Vet ni med er att ni har det får ni gärna 'hojta'. Igår gjorde jag klar en annan bröllops LO som min faster ska få i present, men då liftade jag mig själv rätt friskt, läs: rakt av
    Jag håller på med ett bröllopsabum! Ska lägga till dig i min gästbok så du kan kika på dom... Bruden är här inne på FL å ränner å hon får inte se dom innan hela är klart Har bara lagt ut 3 st än så länge, ska fixa dom andra strax!
  • Mizty
    venezuela skrev 2007-02-18 10:49:43 följande:
    Bark och Mitzy: Tack för hjälpen! Ska genast kolla närmare på det.
    Nu ligger alla inne. Tyvärr är dom helt kass i färg allihop... Men, men...
    MiaB72 skrev 2007-02-18 11:03:39 följande:
    claudia: Jättesnygga!!! Ja, helt klart att rött och rosa går ihop när man såg dessa LO:s En fråga - när ni skriver ut foton själva hemma, använder ni blankt eller matt papper - erfarenheter av det? Nån som har nåt favvomärke på papper? Jag mäker ibland att jag skulle vilja göra nån förstoring men har inte lust att skicka iväg och framkalla för bara nån bild - eller hur gör ni?
    Använder både och! Gillar dock matta foton mest Vi använder Canons papper, men det är för att vi har en canonskrivare. Men dom är kanonbra! Skriver ut alla bilder hemma. Det som kan vara billigare att skicka iväg och framkalla är 10X15. Annars brukar det vara billigare att göra större hemma...
  • Mizty
    MamaKajsa skrev 2007-02-18 11:19:13 följande:
    Nu har jag tre nya i mitt galleri Ris o ros tack. Två är från den MYCKET roliga vinscrapkvällen.
    Jättefina
  • Mizty
    Emmixen skrev 2007-02-18 11:24:43 följande:
    Nuuu ska jag sätta mig och scrappa lite till tror jag! www.emmixen.se
    Det ska jag nog oxå göra
  • Mizty
    Coursell skrev 2007-02-19 11:59:46 följande:
    Någon som har "lådor" dekorerade i sitt galleri? Behöver tips hur jag kan dekorera min miniskrapbox Både sidor och lock.
    Japp, det har jag
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket