• Svar på tråden mcleod´s daughters spoilers
  • Prins William
    JAG stoorr tjöt...hihi
    det var ju så hemskt.....
    *Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • Tant Groda

nä jag tror inte att det var hennes hund...för där var en präst med och sen tänkte hon tillbaka hela tiden på en tjej som hon red iväg på!

Vad är det med den där rob egentligen?

undrar om han ocj jodie kommer att bli tillsammans!

• mamma till erik

tinkywinky: se där vad bra att jag hittade en sida som du inte hade *ler*
    hehe jag ska läsa massa på den sen när sonen sover middag.

Anna med Erik född 04
  • TinkyWinky

rob heter ju egentligen inte rob utan matt.. han är gömd elelr va man ska säga.. hans fru o barn med mördade io nu va de efter honom med.. så därför gömmer han sig. men nu i säsong 6 så komme rhan ju tbx o är inte (gömd) längre utan han heter matt då
    O ja jag hoppas verkligen att d blir någe mellan han o jodi.. inte riley..

kanske de va claire de begravde då.. vet faktiskt ingen annan.. hunden.. claire..hmmm.. kommer inte på någe annann..

• mallan brallan

Hörni, jag tittar bara på dom gamla avsnitten
    på förmiddagen på 5:an.
    Å dom har precis fått reda på att Nick
    är död. Men jag måste veta, KOMMER han tillbaka?!
    Jag saknar honom lika mycket som Tess...

• Prins William
    mallan brallan skrev 2007-03-07 12:15:21 följande:
    Hörni, jag tittar bara på dom gamla avsnittenpå förmiddagen på 5:an. Å dom har precis fått reda på att Nickär död. Men jag måste veta, KOMMER han tillbaka?!Jag saknar honom lika mycket som Tess...
    jag vet inte om han kommer tbax...det avsnittet har jag inte sett, men jag VET att han LEVER!!!
    *Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • TinkyWinky

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.......... han kommer tbx Han är inte död utan det var nå¨n som rånade honom på flygplatsen som tog hans plan o d e han som e död.. Nick ligger på någe sjukhus tror ja d va i koma.. eller har ja helt fel?!?! Nån sätta mig om ja har fel?! Han ringer sen en dag till Tess då svimmar hon, man tror att de bara va någe hon hörde men hon hörde rätt att d va Nick..

Svar på tråden mcleod´s daughters spoilers