• Alexp

Att hata sig själv

Har inga svar till dig tyvärr men vet att natten kan vara svår!
    Jag personligen hade gått och lagt mig blundat och andats så långsamma andetga som möjligt samt räknat dom. Detta får mig att somna och imorgon känns allt bättre igen.
    Men sluta hata dig själv. Varför ska man hata sig själv för? Man kommer alltid att vara med sig själv så det är bättre att sluta fred!
    Vet inte mer än att hat aldrig hjälper!
    Seså krama om dig själv lägg dig i sängen och sov och se fra emot en ny ljus dag utan hat och missmod!
    *Styrkekramar*

• Alexp

Kul att höra att det hjälper. Ska hem och sova nu sitter på jobbet.
    Du kan tycka om dig själv. Jag vet inte dina problem eller livssituationer men jag tror att man alltid kan komma att tycka om sig själv. Åtminstonne acceptera sig själv. Jag har aldrig haft problem med den biten men jag vet folk som har. Vet inte vad man ska göra men jag hoppas att jag kan inspirera dig lite här iaf.
    *skickar lite styrka igen*
    och hoppas att du sover snart... känns alltid bättre på morgonen även de mörkast kvällar... Det vet även jag
    Hoppas du får ett ljus i mörkret!

• Alexp

Jag tror att om ens partner jobbar med problemet och det händer något, även nått pyttelitet, så kan man stå ut med det mesta faktiskt. Så jag tror inte du behöver vara orolig för sambon.
    Hur är det idag då?

Svar på tråden Att hata sig själv