barnvagn ullared
Jag skulle köpt den vagnen på Gekås om jag inte hade fått ett bra erbjudande av en kompis att få köpa hennes vagn billigt. Jag och min man klämde och kände rejält på den. Tycker den är fin. Konsumentombudsmannen säger att den har inte mer fel än någon annan vagn. Men Modi är ett nytt märke och det är ju alltid så med nya märken. Oavsett om det är bilar eller vad det är. Så ska det ju hittas fel. Och gud nåde om det uppstår nåt så blir det stora rubriker.
Gekås lämnar 1 års garanti på vagnen. Och så tror jag att det va antingen 2 eller 3 år när det gäller säkerheten på den. Och det är inte samma vagn som var där i höstas. Va på Gekås för nån vecka sen och då hade dom den nya vagnen. Jättefin. 1499kr. Med tillbehör.
Efter att ha läst mycket negativt om vagnen här på fl så bestämde jag mig för att starta en tråd och ta reda på om det fanns några nöjda Modi ägare. Och det fanns hur många som helst som var nöjd med sin vagn och ville rekommendera den till mig och andra. Ska se om jag kan hitta länken till den tråden. Det va ett tag sen nu den va aktiv.
Tycker att du ska ta dig en riktig titt på vagnen när du är på Gekås. Och gå efter din egna känsla. Ha det så kul på fredag och håll hårt i plånboken ![]()