• Obsessed Feelings

Hur många gånger använder du din dusch-handduk innan du byter den?

Omröstning gjord på begäran av "malin ulrika".

Jag använder min i ungefär en vecka, maken byter varje gång, tycker det är sånt slöseri!

Vill du också gärna göra omröstningar men har inte PLUS-tjänsten?
    Inga problem, jag gör dem åt dig!
    Kolla in min tråd: www.familjeliv.se/Forum-5-172/m14528225.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många gånger använder du din dusch-handduk innan du byter den?
  • Aiwendil

6 ggr eller mer.
    Brukar byta en gång i veckan då jag tvättar!

• Tant Green

Minst en vecka, jag är ju ren varje gång jag använder den

• Nimbuz

Ungefär 4-5 gånger om inte mer Fundersam

• LCroft

Efter varje gång... Kanske jag borde fundera om

• Minikatt

Eh... Använder den kanske 3-4 veckor innan vi byter. Som Sudd sa, man är ju ren när man använder den

• mbå

varje vecka byter vi men när jag har minna barn här så då går det handukar det är bad jumpa i skolan sen orkar man inte hämta sin handuk i rumet när man ska bada eller ducha så då tar man en ny om man inte mamma ser det
    är barnen sjuka så då byter vi varje dag

• Kakan83

Två gånger, sen åker den i tvätten. Då tycker jag inte att den känns fräsh längre. Även fast jag också är ren efter att jag har duschat

• Nallemajatjejen

vi byter ca 1 gång i veckan så jag röstade på 6 eller mer men det stämmer inte nu på vintern för då duschar jag inte varje dag men det gör min man...

• Prins Liam

Jag använder bara den EN gång. Gissa hur otroligt mycket döda hudceller osv som fastnar i den VARJE gång man använder den. Kan garantera att om ni kollat med microskop så hade nog INGEN använt samma handuk mer än en gång

Svar på tråden Hur många gånger använder du din dusch-handduk innan du byter den?