Han slog mig!!
TS
Allvarligt (med risk för att bli påhoppad nu) så tycker jag att själva händelsen när du "provocerade" och han slog inte är det stora i HELA sammanhanget.
För när jag läser hela din tråd så är ju detta inte en enda enskild händelse eftersom han bevisligen kallar din för värdelös, könsord och trycker ner dig med hård och kall blick. Det är klockren psykisk och verbal misshandel och en man som kan kalla sin kvinna för dessa otroligt nedlåtande "namn" är inte värd vatten i mina ögon.
Du hänger upp dig på slaget, med all förståelse men varför i hela friden letar du efter felet hos dig själv? Visst, det du sa var inte det smidigaste men det ger inte rätten till slag och denna man har nog inte långt tilll fysisk misshandel med tanke på hur han behandlar dig verbalt! Han räds eller bryr sig inte om att era barn hör och ser denna psykiska misshandel, han står med minstingen i famnen när han slår dig?!?
Ledsen för att jag inte kan komma med några konstruktiva råd TS, men jag blir ledsen när jag läser allt han gör emot dig! Det hade varit något annat (dock ICKE rätt) om detta hade varit en enskild händelse och ni bägge tappade humöret...men....
Vet inte vad du vill veta/höra, tycker allt låter skrämmande och otäckt och om det hade varit jag så hade jag lämnat redan första gången jag blev kallad fi**lu**...