Han slog mig!!
Han slog mig! Min man slog mig rakt över örat och halsen men sidan av sin hand. Vi har varit tillsammans i över 5 år och så slår han mig. Vi bråkade och så sa jag att jag hatade honom och han sa massa grymma saker. Vad jag än har sagt så har han inte tagit åt sig så jag blev såå frurstrerad så jag sa en så hemsk sak. Jag sa att det var rätt åt honom att en anhörig till honom dött (för 2 år sedan)
Förtjänade jag det med tanke på vad jag sa?
Han hade våran lilla bebis i famnen och vårat andra barn som är några år såg på!
Jag är helt chockad! Jag vet inte vad jag ska tänka eller göra.
Vet inte ens varför jag skriver, eller jo det är för att få höra att det inte var mitt fel men ändå känns det så. Jag sa en sådan grym sak.
Känns som att han misshandlat mig psykiskt under en sådan lång tid men han ser det inte så. Han säger hela tiden att jag får skylla mig själv att det är mitt fel att han är så elak verbalt mot mig för jag är både det ena och det andra.
Usch för mig!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-06 09:05:42:
Eftersom folk har problem med att läsa ALLA min inlägg som jag skrivit i början så får jag mer pest än kolera. Jag tycker INTE synd om mig själv och jag VET vad jag gjorde. Jag är en HEMSK människa som sa som jag gjorde, sa INTE skrek som många påstår att jag gjorde.
Jag startade INTE denna tråden för att få medömkan, det ha rjag skrivit ett flertal gånger.
Att han har nedvärderat mig en längre tid (INTE FRAMFÖR BARNEN) ger inte mig rätten att säga som jag gjorde men att bara stå och se på när han kastar skit gjorde så att JAG spårade ur och sa något så elakt!!
Vi grälar INTE framför barnen! Detta var undantagsfall. Vi BRÅKAR inte ofta utna jag biter ihop så fort han antyder något nedlåtande. VI tar hand om våra barn och upppfostrar dom väl!
Han slog mig såpass hårt så min trumhinna spräcktes men NÄ DET ÄR INGET BUUHUU från min sida. Jag blev bara så jäkla förvirrad. Att han slog till mig när jag hade vänt ryggen mot honom och stod och pratade med våran son som precis kommit in i rummet.
Han anmälde sig till polisen för han fick sådan ångest för det han gjorde men jag gjorde ingen anmälan. Han har varit och pratat med folk inom psykvården för han vill lösa detta!
TAck för ALLA svar!