Inlägg från: Little June |Visa alla inlägg
  • Little June

Han slog mig!!

Ibland förtjänar verkligen folk en örfil, och i det här fallet så bad du om det TS.

• Little June
    Christopher skrev 2007-02-05 23:27:52 följande:
    Hur fan kan ni som föräldrar säga att man förtjänar ett slag. Skäms på er! Det är ju för fan bara pinsamt att läsa. Det är trailer-trash varning på er!! USch
    För att jag tycker det?Fundersam
    Saker man gör och säger får konsekvenser.Och i det här fallet kanske en örfil inte var så överaskande?Fundersam
    Är inte för våld, men det finns gränser för hur man beter sig.

"Trailer-trash varning" var förövrigt väldigt sårande och kränkande.Jag gråter nu.Fundersam
  • Little June
    Anonym skrev 2007-02-05 23:32:07 följande:
    Jag kan verkligen inte förstå att så många säger att man förtjänar slag!! Hur underkuvade är vi människor/kvinnor egentligen, Det är ta mig fan skrämmande att läsa!!
    Min karl hade fått sig en rejäl feting om han sagt de orden till mig, som TS sade till sin partner.Sedan hade jag bett honom fara o flyga, för min respekt för honom hade därefter varit noll.

Kuvad?Skulle inte tro det.
  • Little June
    Christopher skrev 2007-02-05 23:34:43 följande:
    Jag är inte ute efter att såra någon men att säga att man förtjänar slag är helt sjukt. Pinsamt!!!
    Jaja.I min värld förekommer varken våld eller psykisk misshandel.
  • Little June
    Christopher skrev 2007-02-05 23:37:56 följande:
    Du är ju inte mindre kuvad för att du slåss...tvärtom!!! Fattar du inte det, det är sådana som du som slåss!! Tuff!!...
    Va?Hm, nejdu...där har du fel.Däremot hade jag räknat med att få en örfil i detta fallet.För det var lägre än lägst.
  • Little June
    Anonym skrev 2007-02-05 23:40:02 följande:
    Min karl hade fått sig en rejäl feting om han sagt de orden till mig, som TS sade till sin partner.Sedan hade jag bett honom fara o flyga, för min respekt för honom hade därefter varit noll.Kuvad?Skulle inte tro det. Just det...trailer trash varning!!
    Och som sagt, jag gråter nu.Jättemycket.Verkligen.Fundersam
  • Little June
    Christopher skrev 2007-02-05 23:45:28 följande:
    Va?Hm, nejdu...där har du fel.Däremot hade jag räknat med att få en örfil i detta fallet.För det var lägre än lägst.Men tycker du inte själv att det är hemskt att man ska räkna med stryk??!!.....

Faktiskt inte.Med tanke på det TS sa, att han förtjänade att en anhörig till honom dött, tycker jag hon förtjänade en svidande örfil.

Att dom sedan gör allt det här med öppen ridå inför sina små barn, visar på jäkligt dåligt omdöme och omogenhet.

Häng mig.

• Little June
    Christopher skrev 2007-02-05 23:53:25 följande:
    Bitches för fan....förtjänar??!! Sjukt att läsa detta av vuxna kvinnor!! Eller det är väl fullvuxna jag pratar med...Vart fan är ryggraraden?? Hur fan skall världen se ut med föräldrar som ni??
    Jag är en alldeles lysande mamma och medmänniska.Jag skulle aldrig utsätta mina barn för detta kaos.
  • Little June
    Christopher skrev 2007-02-05 23:56:04 följande:
    Faktiskt inte.Med tanke på det TS sa, att han förtjänade att en anhörig till honom dött, tycker jag hon förtjänade en svidande örfil.Shit världen är sjukt skrämmande....
    Jag håller verkligen med dig.Var finns moralen och medkänslan för andra människor?
  • Little June
    Christopher skrev 2007-02-06 00:01:07 följande:
    Jag håller verkligen med dig.Var finns moralen och medkänslan för andra människor? Bra sagt....men tycker du det?
    Utveckla...jag förstår inte din frågeställningFundersam
Svar på tråden Han slog mig!!