Inlägg från: Anonym (Förvirrad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Förvirrad)

Han slog mig!!

Han slog mig! Min man slog mig rakt över örat och halsen men sidan av sin hand. Vi har varit tillsammans i över 5 år och så slår han mig. Vi bråkade och så sa jag att jag hatade honom och han sa massa grymma saker. Vad jag än har sagt så har han inte tagit åt sig så jag blev såå frurstrerad så jag sa en så hemsk sak. Jag sa att det var rätt åt honom att en anhörig till honom dött (för 2 år sedan)

Förtjänade jag det med tanke på vad jag sa?

Han hade våran lilla bebis i famnen och vårat andra barn som är några år såg på!

Jag är helt chockad! Jag vet inte vad jag ska tänka eller göra.

Vet inte ens varför jag skriver, eller jo det är för att få höra att det inte var mitt fel men ändå känns det så. Jag sa en sådan grym sak.

Känns som att han misshandlat mig psykiskt under en sådan lång tid men han ser det inte så. Han säger hela tiden att jag får skylla mig själv att det är mitt fel att han är så elak verbalt mot mig för jag är både det ena och det andra.

Usch för mig!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-06 09:05:42:
    Eftersom folk har problem med att läsa ALLA min inlägg som jag skrivit i början så får jag mer pest än kolera. Jag tycker INTE synd om mig själv och jag VET vad jag gjorde. Jag är en HEMSK människa som sa som jag gjorde, sa INTE skrek som många påstår att jag gjorde.

Jag startade INTE denna tråden för att få medömkan, det ha rjag skrivit ett flertal gånger.

Att han har nedvärderat mig en längre tid (INTE FRAMFÖR BARNEN) ger inte mig rätten att säga som jag gjorde men att bara stå och se på när han kastar skit gjorde så att JAG spårade ur och sa något så elakt!!

Vi grälar INTE framför barnen! Detta var undantagsfall. Vi BRÅKAR inte ofta utna jag biter ihop så fort han antyder något nedlåtande. VI tar hand om våra barn och upppfostrar dom väl!

Han slog mig såpass hårt så min trumhinna spräcktes men NÄ DET ÄR INGET BUUHUU från min sida. Jag blev bara så jäkla förvirrad. Att han slog till mig när jag hade vänt ryggen mot honom och stod och pratade med våran son som precis kommit in i rummet.

Han anmälde sig till polisen för han fick sådan ångest för det han gjorde men jag gjorde ingen anmälan. Han har varit och pratat med folk inom psykvården för han vill lösa detta!

TAck för ALLA svar!

• Svar på tråden Han slog mig!!
  • Anonym (Förvirrad)

Hans blick efteråt var helt svart. Jag var bara helt paralyserad. Han gick ut ur sovrummet och barnen var helt förtvivlade och bara grät han sa att han skulle ta livet av sig.

Jag är inte en bättre människa än honom, jag är inte perfekt. Jag har aldrig fått honom att reagera förut, jag sa något som han reagerade på och det ångrar jag.

Jag är inte perfekt, jag är tydligen bara ett f*ttl*der i hans ögon. Det är iaf det han har sagt dock inte efter han slog mig utan innan.

Jag är inte rädd för honom men kanske borde jag vara det. Jag är bara så förvirrad. Han ska flytta härifrån säger han till sin son. Han hoppas att det gör riktigt ont på mig för jag förtjänade det.

Jag är inte ens ledsen, jag vet ju innerst inne att det var rätt åt mig!

Jag söker inte sympati utan vill bara skriva av mig...

• Anonym (Förvirrad)

Jag har sett min mamma misshandlas av min pappa och jag lovade för länge sedan att mina barn skulle slippa det.

Jag vet inte ens om det kan kallas misshandel! En smäll... Jag blöder ur örat, inte mycket men det är blod i hela örat. Jag känner mig varm och bedövad fortfarande i hela sidan av halsen. Kan ju inte gå till läkaren för vad ska jag säga? Att jag ramlade i trappan låter lite fel!

• Anonym (Förvirrad)

Han har höjt handen massvis med gånger men har då ist tryckt ner mig psykiskt.

Han säger att jag är en värdelös människa, jag är inte ens vatten värd, jag förtjänar att ha anhöriga som missbrukar för det är mitt fel att dom gör det och dylika saker.

Jag skriker ALDRIG när mina barn är i närheten! Jag pratar i normal ton även om jag är fly förbannad. Han skrek och kallade mig för massa saker framför våra barn, visst dom hörde när jag sa att jag hatade honom och så men jag skrek inte.

Jag kan bara inte stå och ta emot skit jag var tvungen att säga något, men jag valde fel ord det vet jag! SÅ ja, det är väl som han säger. MITT FEL!

• Anonym (Förvirrad)

Jag har torkat blod i hela örat (hörselgången eller hur man nu ska förklara). Blödde inte så att det rann ut! Är det lite i era öron så tyck det!

Tack för era svar

• Anonym (Förvirrad)

Jag är inte bättre, skrev det innan. Jag har kallat honom svin ett x antal gånger och bett han fara och flyga men jag har aldrig någonsin dragit in hans familj och släkt i våra gräl.
    Jag har aldrig gjort något framför våra barn men det gör inte mig till en bättre människa.

Det låter som att vi grälar jämt men det gör vi inte. Jag har lärt mig att bita ihop när han säger något elakt för om jag biter tillbaka så blir det gräl och det vill jag inte.

• Anonym (Förvirrad)

Han stod bara där och flinade när han kallade mig f*tta. Jag blev ledsen men han fortsatte att flina, jag ville att han skulle sluta flina, få honom att känna sig liten så som jag gjorde då! Jag har aldrig känt så tidigare.

I somras sa han att han hatade mig så mycket så han ville dö. 30 min senare var jag tvungen att ringa polisen för han hade svalt massa tabletter och gått ut utan att säga något!

• Anonym (Förvirrad)

Tack för svar.

Ser mig själv som ett jäkla offer nu men det är jag inte, jag vill inte få medömkan.
    Det han kör med nu är att han inte tänker dra in pengar till familjen något mer så ingen mat inga kläder... så går han runt nu och säger.

Jag har ingen annanstans att ta vägen så jag vet inte hur jag ska göra. Måste lösa allt snabbt så inte barnen blir lidande.

Allt jag ser framför mig nu är att han slår mig sönder och samman, vet att han inte skulle göra något sådant men ändå så har jag dom tankarna.

• Anonym (Förvirrad)
    Jen72 skrev 2007-01-25 12:18:56 följande:
    TSAllvarligt (med risk för att bli påhoppad nu) så tycker jag att själva händelsen när du "provocerade" och han slog inte är det stora i HELA sammanhanget.För när jag läser hela din tråd så är ju detta inte en enda enskild händelse eftersom han bevisligen kallar din för värdelös, könsord och trycker ner dig med hård och kall blick. Det är klockren psykisk och verbal misshandel och en man som kan kalla sin kvinna för dessa otroligt nedlåtande "namn" är inte värd vatten i mina ögon. Du hänger upp dig på slaget, med all förståelse men varför i hela friden letar du efter felet hos dig själv? Visst, det du sa var inte det smidigaste men det ger inte rätten till slag och denna man har nog inte långt tilll fysisk misshandel med tanke på hur han behandlar dig verbalt! Han räds eller bryr sig inte om att era barn hör och ser denna psykiska misshandel, han står med minstingen i famnen när han slår dig?!?Ledsen för att jag inte kan komma med några konstruktiva råd TS, men jag blir ledsen när jag läser allt han gör emot dig! Det hade varit något annat (dock ICKE rätt) om detta hade varit en enskild händelse och ni bägge tappade humöret...men....Vet inte vad du vill veta/höra, tycker allt låter skrämmande och otäckt och om det hade varit jag så hade jag lämnat redan första gången jag blev kallad fi**lu**... Ny dag, nya möjligheter!!

Jag vet inte vad jag ska skriva när jag läser det du skrev. Jag känner mig så träffad! Inte på ett negtivt sätt utan på ett sätt som jag aldrig känt förut. Jag behöver verkligen ta mig en funderare på vad som egentligen är problemet. Slaget eller allt annat som hänt under så lång tid.

Tack för att du skrev rätt in i mitt hjärta och hjärna.

• Anonym (Förvirrad)
    Anonym (Jaa ,du!) skrev 2007-02-05 20:57:49 följande:
    Du säger att ni står och skriker hemska saker inför barnen och du får en örfil. Du säger att du hatar honom och att det är rätt åt honom att hans vän dog... Du tycker synd om dig själv för att du fick en örfil - Visst! Det är fel att slåss! Stackars dig som fick ont!MEN har du överhuvdtaget funderat på hur DINA BARN uppfattar att ni står och skriker hemska saker till varandra mitt framför näsan på dem? Stackars barn säger jag bara som har föräldrar som beter sig som två-åringar båda två... Usch jag får rysningar när jag läser sånt här. Sök hjälp! Båda två!
    VISA MIG VART JAG HAR VISAT NÅGON TENDENS TILL ATT JAG TYCKER SYND OM MIG SJÄLV!!!!!!!!!!!!! ALDRIG PÅSTÅTT DET! LÄS HELA TRÅDEN INNAN DU YTTRAR DIG LILLA GUMMAN!
  • Anonym (Förvirrad)
    Anonym skrev 2007-02-06 09:39:59 följande:
    Det är synd o skam att vissa startar trådar i syfte av att bara starta diskussioner o för att komma m osanningar ...
    Vem har kommit med osanning?? Har du läst hela tråden??
  • Anonym (Förvirrad)
    Jag har gjort tilläggskommentar i TS
    Läs gärna där innan ni kommer med kritik.

Tack för alla svar.
Svar på tråden Han slog mig!!