Inlägg från: Christopher |Visa alla inlägg
  • Christopher

Han slog mig!!

Hur fan kan ni som föräldrar säga att man förtjänar ett slag. Skäms på er! Det är ju för fan bara pinsamt att läsa. Det är trailer-trash varning på er!! USch

• Christopher

Jag är inte ute efter att såra någon men att säga att man förtjänar slag är helt sjukt. Pinsamt!!!

• Christopher

Vad fan löser rejeäla fetingar?? Väx upp!!

• Christopher

Du är ju inte mindre kuvad för att du slåss...tvärtom!!! Fattar du inte det, det är sådana som du som slåss!! Tuff!!...

• Christopher

Stå på dig TS..."Ta ingen skit"

• Christopher

Va?Hm, nejdu...där har du fel.Däremot hade jag räknat med att få en örfil i detta fallet.För det var lägre än lägst.

Men tycker du inte själv att det är hemskt att man ska räkna med stryk??!!.....

• Christopher

Bitches för fan....förtjänar??!! Sjukt att läsa detta av vuxna kvinnor!! Eller det är väl fullvuxna jag pratar med...Vart fan är ryggraraden?? Hur fan skall världen se ut med föräldrar som ni??

• Christopher

Faktiskt inte.Med tanke på det TS sa, att han förtjänade att en anhörig till honom dött, tycker jag hon förtjänade en svidande örfil.

Shit världen är sjukt skrämmande....

• Christopher

Jag är en alldeles lysande mamma och medmänniska.Jag skulle aldrig utsätta mina barn för detta kaos.

....men du medhåller....
    Känner inte dig o ditt föräldraskap men när har våld löst något?

• Christopher

Jag håller verkligen med dig.Var finns moralen och medkänslan för andra människor?

Bra sagt....men tycker du det?

Svar på tråden Han slog mig!!