Du måste logga in för att svara i en tråd.

Inlägg från: Anonym (samma här) |Visa alla inlägg
  • Anonym (samma här)

Han slog mig!!

Ja usch, det är så lätt hänt det där. Att man flippar totalt och säger saker man innerst inne inte menar. Jag och min sambo bråkade rejält för ett tag sen. Jag är dessutom gravid och vår andra lilla dotter var i samma rum. Vi munhöggs rejält och jag skulle knuffa ut honom från rummet då han slänger ut med handen och träffar mig rakt på struphuvudet så jag varken fick luft eller kunde prata. Vi har varit tillsammans i 4 år och detta var första gången det hände.

Svårt att veta hur man ska göra. Men skulle samma sak upprepas gång på gång då man bråkar då bör man nog bryta upp eller söka hjälp. För oss har vi pratat ut och lagt detta bakom oss och jag hoppas innerligt att vi kan hålla känslorna i styr så länge barnen är vakna eller i närheten. Det har vi lovat varandra!

Lycka till ni och ge inte upp. Det verkar ju som om din man verkligen vill ha hjälp med detta och det kanske är en bra idé med tanke på att han tryckt ned dig som du säger. Det är aldrig fel att gå och få hjälp. Hoppas det ordnar sig för er.

Svar på tråden Han slog mig!!