Inlägg från: Little June |Visa alla inlägg
  • Little June

Han slog mig!!

Christopher skrev 2007-02-06 00:04:56 följande:
    Utveckla...jag förstår inte din frågeställning ...du verkar inte har medkänsla för någon/något utan är med fysisk....
    Ursäkta, men jag förstår inte riktigt nu heller.Jag må vara trög.
    Självklart är våld fel.Absolut.Så långt tror jag att de flesta är överens.Men, i vissa fall finns det situationer folk gör sig förtjänta av en örfil.Och i detta fallet tycker jag TS gjorde sig det.

Har därmed inte sagt att hennes sambo valde en bättre utväg.Absolut inte.Lika barn leka bäst.
  • Little June
    Christopher...

Är inte för dödstraff, då jag anser att det är ett bra mycket hårdare straff att tvingas leva med det man gjort.
  • Little June
    Christopher skrev 2007-02-06 00:12:08 följande:
    "Har därmed inte sagt att hennes sambo valde en bättre utväg.Absolut inte.Lika barn leka bäst."Nu börjar vi närma oss Junis....
    Skulle uppskatta om du började diskutera istället.
  • Little June
    ChokladRosen skrev 2007-02-06 00:17:01 följande:
    Christopher,,**Nu börjar vi närma oss Junis....**OJ,, du vet inte vad du ger dig in på.Little June,,you go girl i know how you can be in discussion (stavning).Jag ska gå å slagga nu iallafall.
    Tackar för den Rosen
    Sov så jättegott!
  • Little June
    Anonym (fundersam) skrev 2007-02-06 00:16:56 följande:
    som sagt det är ALDRIG okej att slå, även om du sa saker till honom så hade han kunnat säga något tbx utan att slå dig, och at dina barn såg ja det är nog värst.. tyvärr är det sådant som som minns..jag vet själv ifrån min bardom....minns fortfarande allt ta dig ifrån honom.. har han slagit dig en gång är det inte omöjligt att han gör det igen..

TS...

Där sades något nämnvärt...Han har slagit dig en (?) gång, och kommer med all sannolikhet att göra det igen.

Du har utsatt honom för psykisk misshandel, iallafall en gång, ...

Vad väntar ni på?Era små barn lever i detta kaos.Där mamma och pappa skriker att de hatar varandra, slag utdelas, psykisk misshandel sker...

Ni älskar inte varandra.Men visa iallafall att ni älskar era barn och låt de slippa leva i detta trauma.

• Little June
    Christopher skrev 2007-02-06 00:22:40 följande:
    " Är inte för dödstraff, då jag anser att det är ett bra mycket hårdare straff att tvingas leva med det man gjort. "....men ett uppmuntrande till likartat beteende. Det är det som är farligt!!
    Hej o hå!Nu får du ge dig kvinna!
  • Little June
    Christopher skrev 2007-02-06 00:27:59 följande:
    "Ni älskar inte varandra.Men visa iallafall att ni älskar era barn och låt de slippa leva i detta trauma"Det är lätt att säga att man inte älskar varandra...I en värld där attl är svart eller vitt...Våld eller inte.... De har kanske sjäkva bara upplevt fel slags kärlek och vad älska innebär där??!!
    Men snälla kvinna, vad är du ute efter?Eller varför griper du efter varje, litet halmstrå som finns?

Ett sunt förhållande med kärlek innehåller inte misshandel, varesig fysisk eller psykisk.Hur mycket hon än gjorde sig förtjänt av en örfil.
  • Little June
    Christopher skrev 2007-02-06 00:31:54 följande:
    Kände just att jag sökte efter minsta lilla....men känner av vibbarna från dig...Så jävla lätt att säga si eller så...
    Det är väldigt lätt att säga si eller så, absolut.Fy fanken så lätt det är.

Men det hindrar inte det factot att små barn lever i detta trauma.
  • Little June
    Christopher skrev 2007-02-06 00:39:09 följande:
    Det är ju faktiskt det faktum...att det är barnen som far illa....
    Eh..ja....vi har ju som sagt diskuterat det den senaste timmen
  • Little June
    Christopher skrev 2007-02-06 00:58:53 följande:
    om ditt barn skulle säga fel sak till dig förtjänar då den att få en örfil??
    Nu föll du i mina ögon.
  • Little June
    Christopher skrev 2007-02-06 01:01:58 följande:
    jo....men det är så jag tänker

Gäzzzzzp....
  • Little June
    Christopher skrev 2007-02-06 01:04:13 följande:
    men men....hatten av för din debatt
    Ja, det hade varit trevligt med en diskussion, än få ord som kastas ut.Utan en förklaring eller begrundat ställningstagande.Glad
  • Little June

Nattinatt...Make peace, not war

• Little June
    Christopher skrev 2007-02-06 01:06:19 följande:
    du kanske hade sagt annorlunda om du var i en sådan situation!!
    Hur vet du att jag aldrig varit det?Fundersam

Men men, nog för att jag har semester, mina barn har bara inte greppat den poängen.Flört

Så natti.
  • Little June
    Christopher skrev 2007-02-06 01:10:04 följande:
    sista ordet...peace...vet dock inte om du vart i en sån situation...fel av mig....som någon sa...Häng mig!!
    Det var jag som sa det, typ 10 sidor bakåt ...

Gå o lägg dig nu!
Svar på tråden Han slog mig!!