Inlägg från: Christopher |Visa alla inlägg
  • Christopher

Han slog mig!!

Tycker bara inte att man ska räkna med stryk eller att man förtjänar sådant....För dödsstraff också eller??

• Christopher

"Tänk på vad du skriver människa!!!!!"

....för att jag inte gillar våld Chokladrosen??

• Christopher

"Har därmed inte sagt att hennes sambo valde en bättre utväg.Absolut inte.Lika barn leka bäst."

Nu börjar vi närma oss Junis....

• Christopher

Detta har urartat....Gillar bara inte att man säger att någon förtjänar våld.....missshandel som misshandel...psykisk som fysisk.....

• Christopher

" Är inte för dödstraff, då jag anser att det är ett bra mycket hårdare straff att tvingas leva med det man gjort. "

....men ett uppmuntrande till likartat beteende. Det är det som är farligt!!

• Christopher

"Ni älskar inte varandra.Men visa iallafall att ni älskar era barn och låt de slippa leva i detta trauma"

Det är lätt att säga att man inte älskar varandra...I en värld där attl är svart eller vitt...Våld eller inte.... De har kanske sjäkva bara upplevt fel slags kärlek och vad älska innebär där??!!

• Christopher

Kände just att jag sökte efter minsta lilla....men känner av vibbarna från dig...Så jävla lätt att säga si eller så...

• Christopher

....även från mig då som tycker annorlunda

• Christopher

Det är ju faktiskt det faktum...att det är barnen som far illa....

• Christopher

...jo....alltså jag pallar inte mer...INGEN FÖRTJÄNAR SLAG....bara det

• Christopher

...skakar aldrig hand om våld!!

• Christopher

om ditt barn skulle säga fel sak till dig förtjänar då den att få en örfil??

• Christopher

jo....men det är så jag tänker

• Christopher

men men....hatten av för din debatt

• Christopher

du kanske hade sagt annorlunda om du var i en sådan situation!!

• Christopher

Begrundan är den dock tycker jag men väldigt fåordig...

Svar på tråden Han slog mig!!