Manlig amning
Jag vet en kille här i Malmö som faktiskt försökt. Men han hade inte vad A W skulle kalla en attityd av självklarhet och var mentalt oförberedd, så det kom ingen mjölk, jag tror han försökte i ca 3 månader.
EN punkare
for real
Jag vet en kille här i Malmö som faktiskt försökt. Men han hade inte vad A W skulle kalla en attityd av självklarhet och var mentalt oförberedd, så det kom ingen mjölk, jag tror han försökte i ca 3 månader.
EN punkare
for real
Ni kan inte mena allvar: Alltså ni som inte hört talas om manlig amning?
gurras farsa: Jag stödjer dig, tycker du är modig, Gustav ska vara glad som har en sån öppen och icke-fördomsfull pappa
You go Boy
Att amma, dvs låta barnet sutta på pappa bröstvårta, eller att låta barnet sutta på pappas finger(som så ofta rekommenderas på BVC) vad är skillnaden? Vad är problemet med mannens bröstvårtor, enligt er som tycker det är onaturligt?
Oj! Va många inlägg. Kul att manlig amning diskuteras.
Jo, som jag skrev tidigare så vet vi alla att barn har ett sugbehov och därför är det inte konstigare att erbjuda Pappas bröst än att erbjuda pappas finger. Eller varför inte napp av silikon eller gummi.
Jag ser framemot att leva ett tag till och därmed få uppleva hur alla helt plötsligt tycker det är så förbannat självklart att män också ammar, eller appar.
HAHAHA märker att jag i princip bara skrivit samma som Melly! Nåväl, nu ska jag gå å amma
Vart har TS tagit vägen?