• Majspuree

Tråd för oss rökare

Tänkte att jag kunde starta en tråd för oss som röker eller har rökt under graviditeten. Man kan ju inte yttra sig i någon av trådarna här på fl om rökning då man blir anfallen av ett gäng pirajor.
    Självklart vet vi ju att det är fel att röka när man är gravid. Och dom flesta av oss vill INTE röka. Så jag tänkte att här kan man skriva av sig om man haft en jobbig dag, försöker sluta mm

OBS inga viktigpettrar göre sig besvär, vi vet att man inte ska röka!

• Svar på tråden Tråd för oss rökare
  • Micaela

Hej på er alla goda trevliga människor härinne...Jag mår perfekt var på könsul idag och fick reda på kön...vill ni veta???

• malin808

*Micaela: Hejhej!! Klart att vi vill veta vad det är för nån som är inneboende hos dig!! Tihi Kram

• Micaela

Det simmar runt en lite nvacker flicka vid namnet Nova i min mage vi är så lyckliga!!

• angelica88

Jag röker inte men snusar, och det finns det inte många här som gör av de gravida vad jag hittat iaf.. Men höll upp i 3 månader när jag fått plusset, nu har jag börjat igen.. är så arg på mig själv :(

• Sannovitch

Grattis micaela.. vilket fint namn :) har en tös på 4 månader snart som oxå heter de..

Nu ska jag lägga mig i ett bad.. :) *gött*

• Micaela

Tack vi tänkte på Ängla först men det börjar bli så vanligt så sambon kom på Nova så då får det bli det!! kram

• Sarah Wikström

Rökt i flera år, men slutade rakt av så fort ja fick reda på att ja var gravid. Man kan om man vill. Finns inte viljan e de omöjligt. För mig va de självklart att sluta röka.

• ruffe4

Är ni inte oroliga för att barnet är nicotinberoende när det kommer ut?

Svar på tråden Tråd för oss rökare