• Majspuree

Tråd för oss rökare

Tänkte att jag kunde starta en tråd för oss som röker eller har rökt under graviditeten. Man kan ju inte yttra sig i någon av trådarna här på fl om rökning då man blir anfallen av ett gäng pirajor.
    Självklart vet vi ju att det är fel att röka när man är gravid. Och dom flesta av oss vill INTE röka. Så jag tänkte att här kan man skriva av sig om man haft en jobbig dag, försöker sluta mm

OBS inga viktigpettrar göre sig besvär, vi vet att man inte ska röka!

• Svar på tråden Tråd för oss rökare
  • Cinderellla

Halloj. Blev ni lurade igår? Inte jag, tror ja iaf

Hur mår ni annars? Här är det tröttsammt o tungt. Har ju bara 9 dar kvar nu
    O i morse tog jag min sista cigg *hoppas jag*
    Bättre sent än aldrig. Hoppas nikotinet hinner gå ut innan förlossningen.

Fortfarande underbart väder Hoppas värmen är kvar på påskafton så man kan sitta ute o äta påskmiddag.

Sköt om er!!!

(¯`°?.¸ ღStolt mamma till Tova 051021 & plutt i magen, Bf 0704..ღ ¸.?°´¯)
  • superasstess

Hej!
    Jag blev inte lurad igår jag heller, skönt att slippa det. Hatar första april.

Cinderella: Jag håller tummarna för dig.
    Det ska bli så skönt att få ha karln hemma en lite längre period, han jobbar och jag arbetslös. suck letar jobb men det kommer inte att finns någon arbetsgivare som vill anställa en kvinna med 13 veckor kvar till bf.

Ha det så skönt i värmen!

• trasslig

micaela: jaha så då kan jag starta en tråd som heter "alla vi som är så DUKTIGA och slutat röka för våra barns skull.. barnamördare gör sig inte besvär att skriva här om ni röker"?

forumen är för alla och man får inte porta någon. Skämmigt att ni har en egen tråd..

• ebbaochannasmamma

trasslig, du är medveten om att en grupp icke rökare har en egen tråd där inte rökare är välkommna, så de går gått o väl, men självfallet är du inte prortad, det är bara de att du är ensam bland vargar =)=) o de är inte de smartaste alltrenativet, pssss så du vet så lyssnar ingen på dig ändå

• ebbaochannasmamma

jag var nyss ute på en rök, oh guuu så underbar känsla de va när man drog in de där blåsset...mmmmmm marlbro =)=)

• ebbaochannasmamma

så hur är de me r andra RÖKARE här inne då, har ni haft en bra dag =)

• superasstess

Jag har haft en riktigt fin dag=) Kom in från vårsolen nyss, det är så härligt att man kan sitta ute och röka igen. gillar inte riktigt att jag o sambon röker inne, men vi ska begränsa rökningen till under kökfläckten tills bebben kommer.

• malin808

En mkt skön o trevlig vår dag har det varit. Så underbart att man kan vara ute o dessutom röka ute =)

* superasstess: Tyvärr är du inte den enda som röker inne fast vi har hållt oss till köksfläkten.

• malin808

*trasslig: Ja jag säger som * ebbaochannasmamma: Du är medveten om att detta är en tråd för oss rökare o att du är ensam med vargar....

Tycker det är bra med en sån här tråd där vi rökare kan få prata med andra o stötta varann....
    Nåt fel i det eller fler som tycker som jag?

• ebbaochannasmamma

jag håller mig till balkongen =)=) men de pyr ju in ändå..hehehe.. o imorn fyller jag kärring, suck, då måste jag röka mycket så jag orkar...hehhe

Svar på tråden Tråd för oss rökare