Inlägg från: Anonym (**) |Visa alla inlägg
  • Anonym (**)

Hjälp! Missbrukar han Heroin el??

samma sak som med amfetamin. man filterar en lösning.
    har för mig att man blandar heroin vatten och citron. sen använder man filtret för att rena. sen tänder man en tändare under skeden.

något sånt har jag för ha sett. det låter som heroin tyvärr. pupillerna blir dock knappnåls små med heroin.

kolla även efter nålstick under fötterna och under ev armbandsur.
    i princip kan man sticka var som helst.
    halsen oxå.

• Anonym (**)

fan vad synd jag tycker om dig. Håller med att du måste därifrån så snart som möjligt. jag har lärt mig att det absolut inte går att lita på knarkare. dom kan vara normala och växla till våldsamma nästa sekund.
    känner du ingen som du kan bo hos veckan efter det? åk till din familj i en annan stad om så behövs eller någon annan bekant i någon stad.
    Sen vet jag inte hur ni ska göra med ert barn efter ni har separerat.
    jag skulle kört övervakat umgänge. prata med familjerätten om du behöver råd hur du ska göra med ert barn och umgänge med pappan.
    Lycka till!!

*skickar styrkekramar*

• Anonym (**)

håller med att du ska anmäla honom till soc. även om dom inte kanske göra något eftersom han inte vill sluta så ser det bra ut i ev vårdnandstvist. då kan han inte kräva umgänge hur som helst.
    och blir han LVM:ad så blir han omhändertagen tills staten anser att han kan är "frisk".

Sköt om dig och ditt barn nu och åk därifrån så snart som bara möjligt. och som du skrev, ring polisen ifall han bråkar med dig och du kan även göra det nu eftersom han missbrukar och har olicenserat vapen hemma. då får du lite lugn och ro när dom plockar in honom och då hinner du sticka med ert barn.

skulle inte ha haft mitt barn i närheten av en knarkare längre än nödvändigt.

lycka till nu.

*kramar om*

en till mailadress ifall du behöver prata
    (fluff104@hotmail.com)

• Anonym (**)

usch han hotar ju dig. vad säger han när han märker att han inte har några nycklar och du har låst dörren?
    jag hade nog dragit. jag hade nog inte vågat stanna kvar.
    Fast du känner honom bäst men som sagt det går aldrig att lita på en knarkare iaf.

lycka till. kram

Svar på tråden Hjälp! Missbrukar han Heroin el??