Inlägg från: Anonym (vet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vet)

Hjälp! Missbrukar han Heroin el??

De låter precis som om han missbrukar heroin. Medan du forforand bor där försök att inte dra upp någon diskusion om det specielt om ni har barn, de kan vara väldigt våldsamma. Min sambo syster ville kast ut mig från balkong då vi drog upp dikusionen om detta. Felet på mig var mest att jag inte ville låna hennne pengar att jag hotade sambo att jag ska lämna honom om han gav henne en enda krona och att jag var gravid med hennes brosas barn och att på grund av det vände han henne ryggen.
    Lycka till hoppas det löser sig.

• Anonym (vet)

Det är många som tar heroin och sen går och lägger sig precis som någon annan sade för det inte klarar av det.
    Lvm kan han få om han är fara för någon annan och sig själv. Om han har tagit hem en hagel gevär hem till dig och barnet så hade polisen och socialen sett det som fara för dig och barnet.
    Om han inte vill ha vård så kan ingen tvinga han men så klart om det inte har gått för långt. Det gjorde det för min sambos syster och hon fick det.Idag är hon på benhandlingshem och mår ganska bra förutom att hon behöver psykiskt hjälp men vi hoppas att hon får det snart. Jag kan säga till dig. börja inte bråka med han för de kan göra mycket som man inte ens annar.
    Tänker på dig och hoppas verkligen du har någonstans att ta vägen.

Svar på tråden Hjälp! Missbrukar han Heroin el??