Hjälp! Missbrukar han Heroin el??
Ja, så använder man ciggfilter när man ska filtrera en lösning av iallafall amfetamin. Men amfetamin sover man inte av, så det kan ju då vara heroin, vilket jag personligen inte har erfarenhet av.
Ja, så använder man ciggfilter när man ska filtrera en lösning av iallafall amfetamin. Men amfetamin sover man inte av, så det kan ju då vara heroin, vilket jag personligen inte har erfarenhet av.
Anonym: Visst kan man somna, speciellt om man tar för mycket. Men det vore underligt om det var så upprepade gånger.
Anonym: Det blir en effekt när man skjuter i sig en för stor dos. Då kan man somna av en stund, men blir pigg igen efter ett tag.
Anonym (fd missb..): Tja... Jag vet inte om jag upplevde det riktigt som du. Inte det där med att alla är snygga, iallafall... Men däremot så är ju känslan obeskrivlig. Däremot så kan ju avtändningen vara fruktansvärd, och jag antar att det är då han använder benso för att somna och slippa känslan som kommer när tjacket går ur.
Bra att du flyttar, ts. Killens huvud och känslor är mer skruvade än du kan förstå. Du måste flytta, och inte lita på ett ord han säger förrän han verkligen är konstaterat ren. Han kan lura dig vart han vill annars. Missbrukare är genier när det gäller det, men man gör dem en stor otjänst genom att tro på dem. Flytta, och sluta bli besviken på honom. Få helt enkelt aldrig upp forhoppning och tron. Lycka till.