• Anonym

Hjälp! Missbrukar han Heroin el??

Tycker det låter med som Subutex, inte fullt lika utslagande som Heroin, beror helt på doserna visserligen.

• Anonym

Varför skulle han ta heroin och sen gå in och lägga sig och sova!? Nä, det stämmer inte.
    Skeden och filtret, ja det är väl tecken på heroin. Men man går inte och lägger sig och sover.
    Men man kan faktiskt ta sömnmedel på samma sätt, så det kanske är det han gör.

• Anonym

han kansk epilalr ut filtrerna för han röker på
    han kan ju använda lättare droger n heroin. heroin är ju en väligt tung drog. det är vanligare än man tror att injektera sprit och valigt fultjack.

• Anonym

det kan även vara amfetamin med...har själv gått på droger..men är drogfri sen ett och etthalft år..känns kanon..är gravid med min sambo som varit drogfri i mer än 2år..
    det går ej att leve med en misbrukare speciellt ej när man ska el har barn lämna honom för allas skull !!!

• Anonym
    Anonym skrev 2007-02-04 16:29:10 följande:
    det kan även vara amfetamin med...har själv gått på droger..men är drogfri sen ett och etthalft år..känns kanon..är gravid med min sambo som varit drogfri i mer än 2år..det går ej att leve med en misbrukare speciellt ej när man ska el har barn lämna honom för allas skull !!!
    Amfetamin när han går och lägger sig och sover efter intagen dos?
  • Anonym
    idiblon skrev 2007-02-04 17:46:27 följande:
    Anonym: Visst kan man somna, speciellt om man tar för mycket. Men det vore underligt om det var så upprepade gånger.
    Ja det hör ju inte till vanligheten att man somnar varje gång man tagit amfetamin. Då är man ju dum om man ska gå på amfetmin för att sova.
  • Anonym
    NobodysFool skrev 2007-02-04 20:08:30 följande:
    anfetamin har olika efekter på olika folk min far när han var aktiv han har adhd och när han tog anfetamin så blev han super lugn så det är inte alltid man blir hyper
    Jo det vet jag! Har själv ADHD och har missbrukat amfetamin i många herrans år, dock  är jag nykter nu!

Hur är det TS? Hur har det gått med allt?
  • Anonym
    Anonym (???) skrev 2007-02-21 21:01:58 följande:
    Dom luktar kemiskt ut munnen, en väldigt speciell lukt.
  • Anonym

¨Han missbrukar garanterat! Man blir inte sån av ett sömnpiller

Svar på tråden Hjälp! Missbrukar han Heroin el??