• softsofie

jä*la jysk!

Skrikandes ahaaa jag blir galen,
    fick en stor guldspegel i julklapp och nu när vi är klar med renoveringen i sovrummet  så tänkte jag lägga upp spegeln,har inte packat upp spegeln för att jag vela att den skulle vara  packiterad så den skulle hålla sig och inte bli skadad.
    Å när jag öppnar kartongen så är den helt knäckt och sönder, det rasar bitar från ramen.
    Jag var själv med när vi köpte den och har hanterat den väldigt varsamt.
    Å nu hittar jag inte kvittot!!!!!!!!
    Å jag blir så arg!
    Alltid är det något krångel med jysk, deras grejer är helt värdelösa.
    Aldrig mera jysk!

förlåt men var bara tvungen å skriva av mig!
    gravidhormonera bara sprutar Skrikandes

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-26 23:07:50:
    jag ringde jysk och fick komma å byta spegeln,men när jag väl kommer dit så säger hon att just guld spegeln har utgått!URS så arg jag blir. men bra att jag fick en ny i alla fall.
  • Svar på tråden jä*la jysk!
  • ying yang

Jag håller med,jysk är skit!

• Tess123

Håller också med. Och personalen här är sååå jävla otrevliga. Vi hade beställt en byrå i oktober. Dom har fortfarande inte hört av sig..Vi ångrade oss dock men de vet ju inte dom. Ingen jävla service....Sura jävlar!!!

• Endag

Håller OXÅ med.... skitsaker är vad dom har. Har handlat bla garderober där, dom gick sönder nästan direkt...
    Personalen är otrevlig här i stan oxå ..

Buuuuuu

Ett, tu tre,,,,,,Hopp!!
  • Cia o krabaten

Vårat jysk är också SKIT!
    Rörigt och otrevlig personal!

• softsofie

ja å för att inte tala om den där jäkla personalen , dom fattar ju inget. Sura verkr dom vara överallt!

• DalaPetra

Här går det inte att få tag på personal och går öht inte att ringa och få tag på någon tyvärr. Har faktiskt bara upplevt att personal iaf är trevlig och hjälpsam i vår butik.

• MansonDust

Man får lämna tillbaks saker i två år. Är det en typisk vara för affären (går inte att köpa överallt) behövs inte kvitto heller !

• tidigare Rooibos

Jag har bara bra erfarenheter av Jysk. Senast när jag köpte en fåtölj och den dagrana efter kom på rea i deras reklamutskick. jag tog med mig kvittot in och frågade om jag behövde ta med stolen in också för att få göra återköp och köpa till det billigare priset. Fick svaret att nej det behövs inte alls! Vi fixar det på en gång! De tyckte bara det var trevligt att få göra någon glad med lite extra pengar strax efter jul .

• puderpuff

Jag tror att jag hoppar över detdär med att skaffa barn. Låter hemsk :D

• MansonDust

puderpuff> vad har Jysk med barn att göra ?

Svar på tråden jä*la jysk!