Inlägg från: BimBim o Knorrans Mamma |Visa alla inlägg
  • BimBim o Knorrans Mamma

Buzzadorer

Fick oxå flingorna idag.
    Inte hunnit smaka än.
    Gett bart ett par paket till familjen. Se vad de tycker.
    Men vattenflaskan kändes lite b...
    Fast jag förväntade mig inget roligare som "present2 heller iof

(¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 31 ♥ ¸.?°´¯)

Till er som inte fått välkomstpaketet än. varför mailar ni inte till dem o frågar?
    Ligg å dom lite. Maila o fråga. får du ej svar på en vecka så maila igen osv.
    de e bara o ifrågasätta!

the dreamer: På dem igen. Säg att du vill h ett datum när välkomstpaketet kommer.
    Att du börjar tröttna och att du har många vänner som är buzzadorer oxå som ej fått och att buzzador inte kommer få nåt bra rykte om det ej händer ngt snart.

Flingorna var helt ok fkt
    Smakat lite nu. hehe

snigelina skrev 2007-01-27 02:33:28 följande:
    Jag har testat kexchoklad som välkomstpaket och så kyckling i somars. Sen ingenting.. Trots att jag ligger på tionde plats på rankinglistan och låg man bra till där skulle man få bra och fler kampanjerbjudanden. Skitsnack!
    Håller med. Har legat 1a jättelänge. O nu ligger jag 2a. Men har inte heller fått fler o bättre kampanjer. Har bara fått kexchoklad och kellogs. Fast fick iof en "bonus". ett "delicard" där jag fick välja en delikatess. valde en stek som de körde hem. Det vara bara för att jag värvat så många precis i början.

brokig skrev 2007-01-28 14:42:26 följande:
    snigelina: hur kan du ligga på topp 10 om du bara varit med i två kampanjer?
    Jag ligger 2a o har bara varit med i 2. Men jag värvade väldigt många i början. nu kan man ju ej värva fler eftersom de ej tar i fler buzzadorer.
    Annars hade jag nog kunnat värva åtminstone 30 till
    Tina83 skrev 2007-01-28 14:53:54 följande:
    oj, just ja. man ska ju värva också....hur gör man det?
    Du kan inte värva längre. Det är för många buzzadorer nu så de tar ej in fler än de som redan är med tyvärr
    Diwa skrev 2007-01-28 20:25:34 följande:
    Man kan fortfarande värva...men de får stå i kö till att bli buzzadorerI'm a Bitch, I'm a Mother, I'm A Child and much Other *asg*
    Hur går det till då? med tanke på att när personerna man värvar fyller i uppgifterna o gjort det klart så kommer det bara upp ett felmeddelande osv.
    Så det går ju inte
    Har ju jättemånga som vill bli buzzadoer men som ej går värva tyvärr

Men WOW!!! Går ju värva nya buzzadorer nu ju
    *värvar som en galning*
    hehe. Folk har ju velat bli med skitlänge men ej kunnat.

*suck* Jag har inte fått nåt erbjudande om juice
    O jag som har så många poäng o då skulle man ju få bättre o fler kampanjer sa de ju. BULLSHIT!!!
    Har bara fått kexchoklad och nu kellogs...
    O jag har ändå över 55000 poäng...
    MORR!!!!!

FiaFlopp. Har jag kunnat nu som först. men under hela hösten/vintern tills nu har de ej kunnat registrera sig ens. Bara blivit flemeddelanden mm mm mm.

(¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 32 ♥ ¸.?°´¯)
    Pyssilullan skrev 2007-02-01 19:42:15 följande:
    Men varför verkar Alla ni har fått meddelande om JUICE med INTE jag Jag har endast fått 2 erbjudanden hittills...
    Jag har bara fått kexchoklad och kellogs. O jag har varit medlem sen det startade typ
    Har dessutom alltid legat 1a och 2a på rankinglistan över flest poäng hela tiden o ändå inte fått mer
    Inte fått juice kampanjen heller...
    brokig skrev 2007-02-01 21:13:39 följande:
    smulan: Du kanske inte ingår i rätt målgrupp? Jag kan tänka mig att min målgrupp är den som det riktas flest nya produkter till, därav att jag redan fått tre kampanjer trots att jag bara varit med några månader.
    vad har du för målgrupp då?
    Kan ju va så.

anna lotus. Fick du inbjudan nu idag eller tidigare?

Svar på tråden Buzzadorer