Inlägg från: BimBim o Knorrans Mamma |Visa alla inlägg
  • BimBim o Knorrans Mamma

Buzzadorer

Inte fått varken juice eller ezmo.
    MORR!!!!
    Ezmo skiter jag iof i men juicen ville jag ju ha!
    Såg att det är några som har anmält sig till ezmo som jag värvat.

(¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 32 ♥ ¸.?°´¯)
    Tina83 skrev 2007-02-05 16:53:16 följande:
    är det nån som skattat för att ni är buzzadorer? en kompis sklulle just anmäla sig när hon läste att man ska deklarera för detta...kommer inte ihåg vad det stod, men nånting med förmån mm... informera mig gärna..
    Hmmm. Skulle aldrig falla mig in.
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 32 ♥ ¸.?°´¯)

Jag värvade min sambo förra veckan. Idag fick han erbjudande om läkerol dark. Det gick fort måste jag säga!!!
    Ja jag vet att man ej får anmäla familjemedlemmar men men
    Vi står på olika adresser än för vi ej orkat byta så de e ju bara tuta o köra *s*

Jag vill ha kampanj NUUUUU!!! *önskar o loggar in på buzzador för o se om jag fick nån*

(¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 33 ♥ ¸.?°´¯)

Nähä Som jag trodde. ingen kampanj idag heller

Vill oxå ha juice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yeah!!!! Nu fick min sambo mail om att han kommit med i Läkerol Dark kampanjen!!!
    Det skickades till han igår. Jippie!
    Nån mer som kommit med där?
    Själv har man ju ej fått nåt kampanjerbjudande alls efter kellogs och kexchoklad. TRAGISKT!
    Och bullshit att man får fina erbjudanden ju mer poäng man har. Jag har ju ffs över 56000 poäng!
    Borde jag inte få nån kampanj snart då? *morr*

(¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 34 ♥ ¸.?°´¯)
    chillie skrev 2007-02-16 20:02:10 följande:
    Smulan 80: Hur har du lyckats få ihop så mkt poäng med bara 2 kampanjer? Finns det nåt mer man kan göra för att få poäng förutom att värva medlemmar?
    Jag har varit medlemlänge. Och värvat väldigt många. Jag ligger på plats 2 på rankinglistan. Det är ju pga värvningen jag har så många poäng. INTE pga antalet kampanjer. Grrr.... Om det ändå vore så väl

Idag fick min sambo läkerol dark kampanjen
    3 olika smaker. 50 st provpåsar med 3 i varje som man ska dela ut. Sen 6 st påsar. 2 av varje smak med många i varje som man får själv.
    Så nu har vi en JÄDRANS massa läkerol *s*
    För en gångs skull en väldigt generös kampanj!
    Nån mer som fick läkerol. Tyckte 2 av de 3 smakerna var goda.

snigelina skrev 2007-02-22 16:24:23 följande:
    Min sambo har också fått Läkerol, hans välkomstpaket! Visst var det generöst med smakprover, tyvärr väldigt ojämnt fördelat bland småpåsarna. Fick bara tre "gula" småpåsar och de var ju godast..
    Ah ok. Min sambo fick det ej som välkomstpaket utan som annan kampanj. Välkomstpaket har han ej fått står det.
    Jo de var lite dåligt fördelat o så.
    Smoked var ju rent ut sagt förjävligt äckliga. BLÄ!!!!! Smakade ju typ tuggtobak!
    Men orange och pure var helt ok!
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 35 ♥ ¸.?°´¯)

Har fått mailet om det.
    Men vet ej när det startar heller...
    Men det borde väl vara snart. man kanske kan maila o fråga dem?

Nu har jag mailat buzzador och frågat lite ang kampanjen för småbarnsförälder. Såhär skrev de,.

Hej!
    Den aktuella kampanjen har inget fast datum än. Vi har varit ute i god tid för att alla ska ha chansen att uppdatera sina uppgifter alternativt registrera sig.

Vi tror dock att kampanjen kommer att dra igång inom 2-3 månader, med eventuella ändringar. Det kommer att gå ut en inbjudan om att anmäla sig när selekteringen bland Buzzadorerna är gjord och kampanjstarten närmar sig.

Har du vänner som ska föda alternativt redan har barn har de alla chansen att komma med. Se till att alla uppdaterar sina uppgifter så att barnens födelsedata finns med i er profil eftersom det är era profiler som styr om ni tillhör kundens målgrupp eller inte.

Hälsningar

Supporten/Buzzador
    chillie skrev 2007-02-27 13:26:41 följande:
    Om 2-3 mån kommer min tjej att vara för stor för kampanjen Typiskt.
    och
    Sandra82 skrev 2007-02-27 13:55:04 följande:
    Min kommer vara 8-9... så det blir säkert förseningar å så får man inte vara med..
    Men ni kan väl ändra i registreringen så att de är yngre än vad de är då. För det kan ju fkt va nåt användbart även om de är äldre än 9 mån. Eller hur?
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 36 ♥ ¸.?°´¯)

Oj. Det lät "otrevligt" med o skriva "och" såg jag. jag menade så klart chillie`s OCH sandra 82`s inlägg. Svarade er båda med ett inlägg alltså.

Så du inte tror att 2och" var ett svar till dig chillie

brokig skrev 2007-03-01 11:28:50 följande:
    Smulan 80: jag tycker det är tråkigt att du uppmanar folk att bryta mot målgruppsönskemålen. Det är ju jättesynd om folk som faktiskt har barn i rätt ålder inte får paket för att folk med äldre barn ljuger ihop att deras barn är i rätt ålder. Jag skulle ju som fattig stundent kunna hitta på ett barn i 6 månaders ålder och hoppas på att få nån typ av barnmat som jag kan äta till middag gratis, men det känns ju fel. Du har dessutom redan fuskat genom att ha två personer i ditt hushåll som buzzadorer, helt emot deras bestämmelser. Fler får ju vara med om färre fuskar.
    Men om det går en månad över tiden eller nåt tycker jag inte det spelar nån större roll. Eftersom de ändå uppmanar oss att rekrytera mer folk.
    Då är det ju ÄNNU mindre chans för oss alla andra att få vara med på kampanjer om man värvar nya. Så man kan ju se på det på olika sätt.
    Bättre att de som är med redan får än att man rekryterar massa nya som man ska "tävla" mot sen typ.
    Tycker jag iaf.
    Jag har inte 2 personer i samma hushåll. För jag o sambon står inte skrivna på samma adress än. eftersom jag ej gjort adressändring.
    Skulle vi stått på samma adress hade vi nog inte fått vara med båda två.
    Så teoretiskt sätt är vi ju ej sambo. Eller hur?
    brokig skrev 2007-03-01 16:57:31 följande:
    Fast om ni bor i samma hushåll så ska ni enligt svensk lag också vara folkbokförda där.
    Jo de e förbjudet att gå mot röd gubbe med
    Petitesser
    Ska byta adress. Tycker bara inte det är så stor prioritet o lägga ut 400 spänn på adressändring just nu.
    Vi står som ägare på halva huset var o bor här båda men jag står kvar på mina föräldrars adress ett tag till.
    o de e ju upp till oss. eller hur?

några som fått erbjudande om ACO Cliniderm for men eller Wrigleys Extra Pastilles??
    Jag har inte fått men några av de jag värvat har fått det såg jag på mina poäng...

(¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 38 ♥ ¸.?°´¯)
    Fiaflopp skrev 2007-03-19 06:31:01 följande:
    Smulan 80 skrev 2007-03-18 22:46:13 följande: några som fått erbjudande om ACO Cliniderm for men eller Wrigleys Extra Pastilles??Jag har inte fått men några av de jag värvat har fått det såg jag på mina poäng... (¯`°•.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 38 ♥ ¸.•°´¯)Det står att flera ovanför fått från extra
    Jo jag såg det sen.
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 38 ♥ ¸.?°´¯)
    ebben skrev 2007-03-29 14:37:13 följande:
    känns trist att det tar så länge innan man får nåt nytt erbjudande .*sur*har bara fått kexchokladen i starterbjudandet o sen kellogs flingor.(i o för sig ett erbjudande om nån spelsajt,men det tackade jag nej till)Vill ha nåt nytt!!
    Då är vi två
    Har fått samma som du. Iof inte spelsajts erbjudandet tyvärr
    NÅT nytt skojigt borde de väl komma med snart *suck*
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 40 ♥ ¸.?°´¯)
    Älskade Ängel skrev 2007-03-29 19:48:14 följande:
    Nån som vet hur lång tid det tar innan man får några poäng för värvad medlem?♥våren är här♥nytt hopp♥snart är det april =)
    Tror du får poäng när den personen lämnat sin första raport om jag inte minns fel.
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 40 ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Buzzadorer