Kalaspåse?
På vår dotters ettårskalas hade jag fiskdamm (antagligen mest för mammornas skull ) och i påsarna stoppade jag badleksaker. Man kan köpa dem i nätpåsar med ca 5 i varje för 50-60 kr. Annars är sandleksaker roliga billiga grejer.
På vår dotters ettårskalas hade jag fiskdamm (antagligen mest för mammornas skull ) och i påsarna stoppade jag badleksaker. Man kan köpa dem i nätpåsar med ca 5 i varje för 50-60 kr. Annars är sandleksaker roliga billiga grejer.
Vi hade fiskdamm i slutet. Men när det är ettåringar inblandade får man nog alltid vara lite flexibel och inställd på att hala fram dem lite tidigare
Om inbjudningarna inte redan är skickade kan jag rekommendera att ha så få gäster som möjligt (om barnet inte är vant vid att ha ett gäng stojande jämnåriga inne på rummet).
Vi hade bjudit tre små kompisar, men en blev sjuk och det räckte jättebra. (vår dotter gömde sig i vårt sovrum efter ca en timme och vinkade hejdå därifrån när det var nog för henne )
Jag är rätt säkerhetsnojjig så efter att ha scannat av utbudet ordentligt så fanns bara Pixi-böcker, badleksaker och sandleksaker kvar som billiga alternativ.
Men oj, vad jag hittade mycket kul till kalaspåsar om ett par år