Busringa
Att busringa var en av mina absoluta favorithobbies när jag var liten
tycker att telefonförsäljningen är värre!!!
Att busringa var en av mina absoluta favorithobbies när jag var liten
tycker att telefonförsäljningen är värre!!!
Dålig förälder???? näää, min pojke är bara 2,5 år så han har inte kommit på tjusningen med att busringa än
Kan man kalla det jobb?
hur ofta händer det då??? kom igen
Kagura: Jag tror inte att det finns så många föräldrar som verkligen uppmuntrar sina barn att busringa. om jag kom på min kille att göra det när han blir äldre skulle jag såklart säga till honom att inte göra om det, men såååå farligt är det väl inte. det var det jag menade
vet inte om man automatiskt hamnar i kategorin dålig förälder...
Jag vet att det är ett jobb men det stör mig mer när försäljare ringer i tid o otid än om och när ett litet barn busar.
håller med Eisa här, finns väl värre saker att busa med?!
Ta det lite lugnt!
Farligt?
Vargtass: tack för det kunde inte beskriva det bättre...
självklart är det så.
vi hade två telefonnummer när jag var liten och brukade lägga telefonerna mot varandera och ringa 2 olika nummer, sen fick de personerna prata med varandra och reda ut vem som ring vem, apkul!
eller så sa vi att vi ringde från olika företag, typ gevalia, och hade tävlingar av olika slag. tex vem som kunde säga gevalia flest ggr på en minut!
en annan kul grej var att säga att vi skulle ställa uppp i någon musiktävling och frågade om de kunde tänka sig att lyssna på vår låt, sen slog vi allt vad vi orkade på alla instrument vi hade, det lät förskräckligt!
men det är klart, vi hade ganska snälla bus....
men herregud, jag var 10 år sysslar inte med sånt idag!
måste då få återkomma till telefonförsäljarna, för att inte tala om dörrknackare.
Kagura: nej det kan jag hålla med om. vi måste vara bra föredömen för våra barn. Tyckte bara inte att det var sååå farligt.
har du aldrig busringt? inte en endaste liten gång?
Någonsin lyssnat på radioprogrannet "Hassan" som gick nån gång på 90-talet? De hade avancerade bus, och det var vixna människor.
En bordell????? hur i friden fick ni tag på en bordell? det är ju ultimalt kul
Ungjävel? får man säga så? är man en bra förälder om man uttrycker sig så? tänk om barnen hör dig.... aj aj
TS, läs dina svar du får innan du gapar.
måste man skriva med stora bokstäver för att låta gapig???
sluta störa mig nu, jag jobbar
Kagura: det är inte jättemånga föräldrar som tycker att det är jättebra, läs i svaren har jag sagt, du vill misstolka allt som skrivs.
bigmacoco: självklart är det typen av busringning INTE kul. men det kallar jag heller inte busringning utan ren och skär terror.
så det så
stängdes sporthallen???
Kagura: jag hade lämnat den här tråden för den var dum men kan inte låta bli att komma tillbaka. Retar du dig på att barn är barn? Barn kastar saker, barn slåss, bits och skriker. alla gör inte allt men de flesta provar nåt. de handlar inte om uppfostran. och om det nu gör det så går ur etik forumet , gå över till uppfostran, där finns många smarta människor som tycker att det är ok att slå (men bara lite) sina barn. där finns andra som inte har barn men vet allt.
Maddiz: