• Kagura

Busringa

Tydligen är det många föräldrar här som anser att det är helt okej att deras barn busringer och stör andra människor. Hur kan det någonsin vara okej?

• Svar på tråden Busringa
  • lumikki

Jag tycker inte det är okej att man busringer men barn är barn och det är väl bara säga i telefonen att nu får du sluta ringa.. jag ser från vilket nummer du ringer ifrån och kommer att berätta till dina föräldrar om du ringer en gång till..
    skadan är väl inte så stor som orsakas av busringning

• eisa

Kom igen det är ju helt harmlöst jämfört med många andra bus.

• Kagura

Att busringa är fel. Jag förstår mig inte på föräldrar som tycker det är okej, eller ens roligt. Det är dåliga föräldrar.

• ReRant

Äh. Man får ju minnas tillbaka till när man själv var en liten harpalt. Busringningar var ju hur kul som helst. Om ungen inte är en liten psykopatisk demon som flåsar i luren eller mordhotar så är det ju helt harmlöst trots allt.

• Kagura

Rerant

Så det är okej om vuxna gör det med?

• malachis mamma

Att busringa var en av mina absoluta favorithobbies när jag var liten

tycker att telefonförsäljningen är värre!!!

• Kagura

malachis mamma

Varför det? Då är det ett jobb de sysslar med.

• Kagura

Är ni alla så dåliga föräldrar verkligen?

• malachis mamma

Dålig förälder???? näää, min pojke är bara 2,5 år så han har inte kommit på tjusningen med att busringa än

Kan man kalla det jobb?

hur ofta händer det då??? kom igen

• Kagura

malachis mamma

Ja, de som inte lär sina barn att inte busringa, inte tillrättavisar dem om de kommer på det, en del uppmuntrar dem tom, de är dåliga föräldrar.

Ja, försäljning är ett jobb.

Svar på tråden Busringa