Busringa
Tydligen är det många föräldrar här som anser att det är helt okej att deras barn busringer och stör andra människor. Hur kan det någonsin vara okej?
Tydligen är det många föräldrar här som anser att det är helt okej att deras barn busringer och stör andra människor. Hur kan det någonsin vara okej?
Jag tycker inte det är okej att man busringer men barn är barn och det är väl bara säga i telefonen att nu får du sluta ringa.. jag ser från vilket nummer du ringer ifrån och kommer att berätta till dina föräldrar om du ringer en gång till..
skadan är väl inte så stor som orsakas av busringning
Kom igen det är ju helt harmlöst jämfört med många andra bus.
Att busringa är fel. Jag förstår mig inte på föräldrar som tycker det är okej, eller ens roligt. Det är dåliga föräldrar.
Äh. Man får ju minnas tillbaka till när man själv var en liten harpalt. Busringningar var ju hur kul som helst. Om ungen inte är en liten psykopatisk demon som flåsar i luren eller mordhotar så är det ju helt harmlöst trots allt.
Rerant
Så det är okej om vuxna gör det med?
Att busringa var en av mina absoluta favorithobbies när jag var liten
tycker att telefonförsäljningen är värre!!!
malachis mamma
Varför det? Då är det ett jobb de sysslar med.
Är ni alla så dåliga föräldrar verkligen?
Dålig förälder???? näää, min pojke är bara 2,5 år så han har inte kommit på tjusningen med att busringa än
Kan man kalla det jobb?
hur ofta händer det då??? kom igen
malachis mamma
Ja, de som inte lär sina barn att inte busringa, inte tillrättavisar dem om de kommer på det, en del uppmuntrar dem tom, de är dåliga föräldrar.
Ja, försäljning är ett jobb.