Inlägg från: aragon |Visa alla inlägg
  • aragon

Busringa

TS.....

Hur MÅNGA är det som uppmuntara sina barn att busringa???
    Det skulle jag vilja veta ! ! ! !

Om Du nu TS har hemligt nr och väntar viktiga telefonsamtal kan Du ju skita i att svara......de flesta har ju nummerpresenatörer har du ingen så skaffa en så behöver du ju inte svara om du inte känner igen numret....

Så enkelt så enkelt

Daniel, Elin & Eliaz jag ÄLSKAR er
  • aragon
    Kagura skrev 2007-01-30 14:16:32 följande:
    aragonJaaaaa, vilken idé. Om jag inte kan numret till de jag väntar, eller om de har hemligt nummer. Nej, där föll den idén.
    Alltid undanflykter.......ha inte telefon då.....skaffa mobil...inte lätt att busringa på den.....verkar som du har väldigt många VIKTIGA telefonsamtal som du väntar på
  • aragon

TS

Det har jag INTE sagt....läste inte förrens NU att de ringt 100ggn men är det BUSRIGNINGAR?????? Näääää???

Jag hade satt stopp för det på ett eller annat sätt efter 10ggn kan jag säga

Jag uppmuntara INTE mina barn till att busringa och skulle bli ARG om jag kom på dom med att göra det........MEN både Du och jag har ju gjort det som barn...en två gånger kanske MEN inte 100ggn det är INTE att busringa i mina öron

• aragon
    Kagura skrev 2007-01-30 15:38:58 följande:
    aragonSå du tycker alltså det är okej att trakassera folk? Att ringa dem flera gånger i timmen i flera timmar i sträck? Gör du det själv?
    Nääää jag är 29år och busringer inte längre......
  • aragon

TS

Svara gärna på VAD nån har skrivit att det GILLAR att bli trakasserade !!!!

Svar på tråden Busringa