Inlägg från: maddiz |Visa alla inlägg
  • maddiz

Busringa

kagura, i vilken tråd uppmuntrades busringning?
    Ser du inte att det är ironi i det hela?
    Jag sa åt dig att vi sitter varje morgon över frukosten med våra listor över alla vi ska tjuvringa till, seriöst, förstog du inte skämtet med det hela?

• maddiz

Kagura, ja det är jättekul med tjuvringningar, jag uppmuntrar barnen varje morgon att göra sin tjuvringning innan skolan börjar

• maddiz

Kagura, ja för tionde gången, lite busringning piggar upp tillvaron, och restaurang? Jag använder hörselskydd, nåt för dig kanske?

• maddiz

Kagura, nej varför skulle jag göra det?
    Jag har fullt upp att ringa grannarna här.

• maddiz

Kagura, jo det var därför jag skrev att tipsa polisen.

• maddiz

Kagura konstigt? nä inte alls konstigt. Orkar inte höra allt skrammel ifrån porslin och folk som kacklar brevid.

• maddiz

Kagura, ringer ungjäveln än eller?
    Eftersom problem kvarstår idag, hade min telefon ringt så mycket hade jag nog hivat ut den.

• maddiz

Kagura. jag har humor, därför är det kul.

• maddiz

Kagura, men då kanske du ska ödsla din tid på att gå och prata med hans föräldar, fl kan nog inte lösa ditt problem, det ser mörkt ut på den fronten?
    Eller vad vill du ha för svar?

• maddiz

Kagura, att jämföra våldtäkt med busringning visar att kapaciteten på saker och ting inte är som dom borde vara.

• maddiz

Kagura, ja fy alla är vi dåliga föräldrar, tvi tvi tvi.
    Månne månen komma och hytta åt oss och spotta en stor fet loska på oss, och dra oss till det land där humorn aldrig fanns.
    Tvi vale och blä.

Ärsch, ska tugga lite choklad nu.

• maddiz

Jag har oxå skrivit att det inte är ok. Men ingen har dött av en eller två busringningar

• maddiz

Kagura - sa jag att det var ok?
    Håll dig till ämnet du har skapat, dvs din tråd.
    Starta en ny tråd om du vill diskutera folk som flåser i luren?

• maddiz

Kagura, vet att det är din tråd, men jag har väl rätt att fortfarande ha min åsikt.
    Det är inte ok att tjuvringa och inte att flåsa heller.
    Men det är inget man kan jämföra med varandra.
    Jag tänker på tjuvringningen du hade problem med hemma och som du startade tråd om.

• maddiz

Kagura - nä du tyckte inte det. Men jag hade nog bara skojjat tillbaks, men sån är jag.

• maddiz

Kagura - missförstog du mig nånstans?
    Nä jag hade nog kastat ut telefon, men det har jag nog svarat dej 100 gånger nu, så jag säger igen :
    jag hade kastat ut telefon.

Svar på tråden Busringa