Busringa
malachis mamma
Mina svar?
Sen gapar jag inte. Jag skriver inte med stora bokstäver.
malachis mamma
Mina svar?
Sen gapar jag inte. Jag skriver inte med stora bokstäver.
maddiz
Goddag yxskaft
Ser du inte vad det är jag försöker skriva hela tiden? Min mor sa till mig, när jag gjorde det. Alltså, föräldrarna SKA säga till sina barn att de inte ska busringa, de ska inte uppmuntra det hela.
lumikki
De som uppmuntrar sina barn till dåliga beteenden, är dåliga föräldrar.
iseika
Tydligen tycker föräldrar det är bra att barnen busringer. Kanske för att då är barnen upptagna med något annat, och stör inte sina föräldrar. Vad skulle det annars vara?
lumikki
Jo, om man vet om att ens barn busringer, och inte ens försöker göra något åt det, så är man en dålig förälder.
Att ringa fel nummer och busringa är en väldigt stor skillnad. Busringer gör man enbart för att irritera och störa andra människor.
lumikki
När man säger att det inte är så farligt, så gör man inget åt det. Då visar man ungarna att det är okej. Det finns folk här på fl som uppmuntrar det hela.
Nej, de ska inte busringa hem till mig. Ge mig ditt nummer så ska jag ge dem det, så kan de ringa hem till dig istället.
bigmacoco
Det är tydligen jättebra att busringa, tycker många föräldrar.
Jag skrev en tråd tidigare, då jag var irriterad. Där är det folk som uppmuntrar sina barn att ringa. De skulle heller inte säga till, om de kom på sina barn att ringa.
Slurpan
En busringnging? De ringde flera gånger i timmen i flera timmar.
aragon
Jaaaaa, vilken idé. Om jag inte kan numret till de jag väntar, eller om de har hemligt nummer. Nej, där föll den idén.
EN busringning är en sak, men när de fortsätter och ringer, och ringer, och ringer i flera timmar, då är det en helt annan sak.