Inlägg från: etanol |Visa alla inlägg
  • etanol

Klassiska FL-repliker!

Sof: Jag drog på ännu värre i min ansökan, skrev att jag var den dom sökte efter och att jag hade alla styrkor dom efterlyste....yadiyadi...Gudars så världsbäst man är i sin ansökan...

Men vad är det för "fel" då, jag kan hjälpa lite kanske...

• etanol

Sofia: Klart du är cool, det vet ju varenda en på FL... Kan ju bara vara så att bebben är lite hårdhänt därinne. Du får sluta att dra in magen helt enkelt...*ett skämt fullt av färgglada paraplydrinkar*

*hivar över en kladdig styjkekjaaam iaf*

• etanol

Bil, jag har ingen bil...sambon kör en ford stackarn. Ha, han fick fortkörningsbot igår, klantskallen. Han körde 58 på 50-väg och fick 2000:- i böter!!! AKTA ER FÖR FORTKÖRNING!!! Det var pengar som behövdes till annat vill jag lova.

Jag kallar honom numer för Booten Pelle...*asg*

• etanol

Sofia: Lääänge länge...

"Jag har en boot, han heter Pelle, Pelle heter han,
    och han kan köra köra fort som fan.
    Han blir stoppad i varje kontroll,
    för på farten har han absolut noll koll"

lilla79: Det är bara å kräkas ur sig alla kunskaper härinne, det gör ju alla andra..

• etanol

Mobilen, ungarnas nappflaska, skurborsten, vattenkannan det finns massor av prylar du kan använda Sofia!

• etanol

Ja, den här solen har nog lurat ut de flesta idag tror jag...*blänger surt på solen genom mina solglasögon, bakom de nerdragna persiennerna*

Har en sjuk dotter härhemma så själv blir man ju innesittande heeela lååånga daaagen....*gäspar*

• etanol

Geten
    Såfi(n)a
    Allväder
    Munväder
    Munläder
    Läderläppen
    Läppfia
    Fiasnoosa
    Znooz
    Zabrans
    Brallan
    Braxen (har en kul historia om den förresten)
    Axtaxen
    Taxameter

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!