Inlägg från: etanol |Visa alla inlägg
  • etanol

Klassiska FL-repliker!

Var här på fl faktiskt, en tråd där man skulle gissa vilket kön...*suck*...Tillslut kläckte jag ur mig ;
    Jag tror det blir en BRAX...

Åh, jävl*r säger jag bara. Man ska inte väcka dom björnar som sover..eller björnar förresten...en flock skräniga kajor var det ju...

Plusskan (hajja ordvitsen...pluss kan)
    Flarnet
    Åbäke
    Bökåstök
    Stråvassare
    Vass-strå
    Fräken
    FränaFia
    Fria
    Skänky
    Alladina
    Allamina
    Goåglaukom
    Sitter fast

• etanol

KK: Kunde inte låta bli å tjyvkika... Ha, jag har faktiskt jobbat extra som det du gör, och min kära mor var någon sån där föreståndare för en fritidsgård när jag växte upp...Coolt va?

• etanol

KK; Vaddå var då? *försöker förstå KK´s tankegångar, eller så muckar jag bara gräl*

Jag har lagt ut ett fett kassaskåp på försäljning, måste skrapa ihop pengar fort som attan. Ska lägga ut soffan och stereon också. *drömmer om stålar*

• etanol

*säljer hela bohaget*

Dävvil: Long time, "running nose"...*dävvils indiannamn*

• etanol

Mögel sa du....hmmmm....mecka iordning lite penicillin och sälj på svarta marknaden i nåt U-land vettja...*ser dollartecken överallt*

• etanol

Missi: Åh vad det är skojigt med små klåfingrade orrkottar. Sonen är likadan, allt han inte får ta/göra tar/gör han...

Iväg å plugga med sig! Jag kan förhöra dig på läxan sen...

• etanol

Sofia: prova att spy upp bebben när det är dags..*tipsa*

• etanol

Dävvil; Ja vilken bra idé! Finns ju oljebaserad nässpray, så liksom gliiider bebben ut...*tjoff*

• etanol

Näsblöja tills avslaget är borta... Knipa med näsvingarna! *AsG*

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!