• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Rävelina

Ameh! Klart jag är gravid så mycket som jag har surfat på FL o sorterat användna kalsonger! Fattas bara annat. Att jag är steriliserad spelar väl ingen roll i sammanhanget?

• Pneu

Rävelina - det är i alla fall bäst att du slutar äta alla mjölkprodukter, all fisk, alla nötter, allt kött som inte är kokt i minst 3 timmar och alla ägg. Som en försiktighetsåtgärd. Och du har väl inte tvättat håret med schampo? Tänk på alla kemikalier!

• Mississell

Vaddå för lista, vad menar ni med att skriva en massa när jag inte är här? Jag vill vara med, om det inte är en BIM-lista då för jag har fått ledningarna kapade så det kvittar när jag har ÄL eller BIM eller PMS.

Jag har inte ätit frukost öht, bara så ni vet. Sparar mig till lunchen. Som ska bestå av-trumpetfanfar, tack-spagetti med ingenting till!

Somliga finner metod i galenskapen. Andra har galenskapen som metod.
  • Rävelina

*flämt* Är det kemikalier i schampoo?! Huvvaligen. Hur är det med balsam, plattjärnskräm o splitendkräm? Det går väl bra? Vill ju inte få risigt hår så folk tror jag är whitetrash!

• Gladabarnensmamma

Rävelina: "lämna honom" (förutsätter att du inte gillar att sortera använda kalsonger) och "grattis till plusset" (missar attt du är i v.37). Och nej, man kan bli gravid fast man är steriliserad, det har jag läst på www.mystisk-svammelkälla.com.
    Grattis till plusset, styrkekramar, stackars dig och lämna honom.

• Rävelina

Men jag älskar honom ju!! Vad är ett par blåmärken och marktjänst hemma mot kärlek?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!