• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • mammelie

Mississell: Jo, lite... *ser ut som John Wayne* Men vad gör man inte för att få sitt efterlängtade pluss!!

• mammelie

Sofia7912: Nu blir jag misstänksam... *hmm* Ska du stjäla min idé? För hjälpsam kan ingen vara utan baktanke....Fundersam

• Pneu

Mäh, jag fyllde år för *räknaräkna* åtta och en halv månad sen. Och ingen säger grattis till mig!

• mammelie

Fridapida: Tack! Det värmde!! *gladast*

• Fröken Sophia

själv tänkte jag åka hem snart och titta på min sambos snopp, har bim om 13 dagar - önska mig lycka till!!

• Fridapida

Ni kan sätta in försenade födelsedagspresenter på mitt konto så stryker vi ett streck över det här!

• Fröken Sophia

mammelie neeee inte stjäla *väser my precious* absolut inte stjäla...bara låna lite...skriva lite om den....

• mammelie

Pneu: HURRA! HURRA! HURRA! HURRA!!!! Ja må du leva, ja må du leva, jag må du leva uti hundrade år, ja visst ska du leva, ja visst ska du leva, ja visst ska du leva uti hundrade år!!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!