• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Dävvil

Oj, jag menade inte att förvirra någon med att återgå till topic sådär plötsligt utan förvarning.
    Väx upp! (det var någon som skrev det till mig och andra i chokladboll/negerboll-tråden, som förövrigt spårade ur ordentligt. *oskyldig* :D)

• lilla79

nähä, vad meeeenar nu? en tråd som spårat ur???

• Dävvil

lilla79- njae rent tekniskt så har det väl blivit en trådhärva. Det är nog bara saker som går på spår som kan spåra ur.

• lilla79

hahaha, jag var lite ironisk, tänkte på så många andra trådar som bara ballar ur mer o mer...

• Dävvil

lilla79- det e kul med, att de ballar ur, när de sällan är några "ballar" där! *flamstrött*

• lilla79

haha, visst är det! Kvinnor kan vara så otroligt korkade/envisa/elaka!

• Dävvil

Ja gud ja. Å det roligaste är de som VÄGRAR acceptera att man inte tycker som de, så de bara rapar ur sig samma sletna argument om å om igen, som en trasig Carolaskiva. Undrar om utmattnings/tjatmetoden räknas som misshandel eller tortyr?!

• lilla79

har du hört om vattentortyr? otrevlig historia när det är på allvar men kan dra vissa paraleller...
    tydligen var det så i det gamla kina att man lät en droppe vatten falla på samma ställe hela tiden, och efter en stund gjorde den lilla droppen vatten olidligt ont. Fruktansvärt grsäligt, men förstår du paralellen?

• Dävvil

Ja, jag såg när de gjorde ett experiment i programmet mythbusters på discovery med just vattentortyr. Fast tjejen som blev utsatt kunde avbryta när hon ville, så blev hon ändå påverkad och lite nedbruten. Grät faktiskt.

• SusanneJ

lilla79: vill inte va helt vetenskaplig och så men... ang. vattentortyren, så gjordes det en massa tester på det där och dom kom fram till att det hade mycket med att göra att dom var fastspända. personens kropp var fastspänd så att vattendroppen verkligen skulle hamna på samma ställe. och test personerna tyckte att det var värre att va fastspänd. fast droppen var ju också väldigt obehaglig men inte lika obehaglig om man inte var fastspänd, mer irriterande.

hoppas att ni inte somnade. ;)

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!