• Nyfiken gul

Vilket toapapper använder du helst?

Lite inspiration från övriga dass-trådar....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-01 18:15:47:
    Alternativet ANNAT är för er som mot all förmodan skulle få för sig att använda andra sätt att torka sig på utom toapapper.. Tex intimservietter, tvättlappar, telefonkatalogen, näsdukar, handdukar, tröjärmen, stekspaden, gaffeln eller senaste numret av Amelia...

ANVÄNDER INTE TOAPAPPER är för er som istället väljer att gå in i duschen efteråt eller helt enkelt inte torkar er alls...

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket toapapper använder du helst?
  • Tingeling13

Mjukt, vitt och dyrt Penga mun.
    Detta blir oftast billigare i längden eftersom man behöver mindre mängd vid varje tillfälle.

• kenny79

lambi e fan det goaste !! går inte sönder när man ska torka sig som många av dem billiga gör :P

ha det så gött alla

• kenny79

lambi e fan det goaste !! går inte sönder när man ska torka sig som många av dem billiga gör :P

ha det så gött alla

• Squeezetoy

Jag använder samma som LyNxQ. Det är precis lagom, dessutom skiktar det sig inte som vissa flerlagerspapper. Däremot är det kass att snyta sig i... Men till att torka arslet är det perfekt.

Som gravid som springer på toa i tid och otid tycker jag helt klart att det är värt de extra kronorna. Hade nog blivit skinnflådd annars.

• Grannen

Helst: Mjukt och billigt! Varför finns inte det som alt?

• vackrastarflow

mjukt och billigt här med, har testat oss fram, och har hittat ett som är billigt och sååå bra

• LyNxQ

Jag blev så glad när nån vänlig själ hade ställt in en rulle MJUKT TOAPAPPER när jag låg på bb

• ErnieBernie
    LyNxQ skrev 2007-02-01 12:27:50 följande:
    Jag blev så glad när nån vänlig själ hade ställt in en rulle MJUKT TOAPAPPER när jag låg på bb
    Jag tog med mig eget Skrattande
Svar på tråden Vilket toapapper använder du helst?