• Nyfiken gul

Vilket toapapper använder du helst?

Lite inspiration från övriga dass-trådar....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-01 18:15:47:
    Alternativet ANNAT är för er som mot all förmodan skulle få för sig att använda andra sätt att torka sig på utom toapapper.. Tex intimservietter, tvättlappar, telefonkatalogen, näsdukar, handdukar, tröjärmen, stekspaden, gaffeln eller senaste numret av Amelia...

ANVÄNDER INTE TOAPAPPER är för er som istället väljer att gå in i duschen efteråt eller helt enkelt inte torkar er alls...

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket toapapper använder du helst?
  • LyNxQ

Jag tänkte ha med det, men jag hann liksom aldrig packa färdigt den där väskan

• Jennnyn

Brukar köpa det billigaste! Jag menar, man ska ändå torka sig där bak med det! Då spelar det ingen roll om det är små hjärtan på pappret eller inte

• Nimbuz

Mjukt och vitt men inte dyrt utan Coop´s egna märke

• cruZZe

Serla. Vilket jag inte tyckte passade i någon kategori.

• Marlene B

Nåt billigt och mjukt skräp - man ska ändå bara torka sig i arslet med det ....

• Annika 1983

nåt billigt skräp. *S* brukar köpa toabalar på hemköp . gillar deras eftersom rullarna är så lätta att få upp när dom är nya.

Annars bryr jag mig inte så mycket vad det är för papper.

• luddigamaskrosen

Eldorado´s funkar kanon! Billigt och bra!

• Navona

Serlas maxi meter plus. Jätte bra papper som inte smulas sönder direkt när det blir blött

Håller med Heather, "AVSKYR lyxigt mjukfluff toapapper som bara försvinner i tomma intet när det blir blött...låt oss inte ens tala om hur det e att torka sig därbak!
    Ju grövre papper desto bättre!! "

• Freiya

Edet maxi eller skona maxi. samma grej egtnligen ju fast skona är 10:- billigare.
    min morsa använder såna där som är ihoptryckta när man köper dom, känns som att torka sej med bakplåtspapper! huuga.
    Jag valde Maxirullar då alltså :)

Svar på tråden Vilket toapapper använder du helst?