Gastric Bypass (GBP)
nyfiknaflickan.. lycka till!!! =) *kram*
nyfiknaflickan.. lycka till!!! =) *kram*
wohooo.. har bara kräkts 2 ggr på hela dagen idag!!! *peppar peppar* =)
för mig har det inte handlat om att jag har ätit för mkt.. för det har räckt med att jag har tagit en klunk vatten.. eller en liten tesked med mat...
sen har jag kräkts 3-4 ggr pga den lilla matskeden...
MEN.. peppar peppar.. så verkar det ha börjat återgå nu!!!
Är det så ... så får ni leta mkt noga efter en lyckligare människa än mig!! ![]()
Jag är sjukskriven i 6 veckor...
den 29:e april går sjukskrivningen ut... =)
6 veckor sen min op.. och 11 kg mindre =)
Nu börjar kläderna hänga..
Problemen är kvar och tabletterna funkar väl så där.. Fast det har blivit bättre!
Idag är det vååååår!! och jag är på ypperligt humör! =)
räknade just ut mitt nuvarande bmi... och några kg till så kommer jag under strecket för svår fetma till "bara" fetma! =)
Känns underbart att det går neråt.. Fast jag ser det inte.. förutom på kläderna... Gick på HM idag och provade några byxor... (då alla mina nuvarande ser ut som hängpåsar bak på rumpan) ... har minskat iaf 1 storlek..
har börjat upptäcka det här med dumping... svettas otroligt.. mår illa som fan... men inget mer..
men man lär sig för varje dag...
NU .. när jag ser framgången (även om det är tidigt än så länge och inte har hänt sååååå mkt) ..... så börjar jag känna att jag inte längre ångrar operationen.. vilket jag gjorde i början.. då jag kräktes 3-4 ggr efter ett par klunkar vatten...
Nu känns allt bättre!!!!!!
Lycka till allihopa.. hoppas att det här året är året för era nya liv alla ni som väntar på OP!!! =)
i fredag så träffade jag en person som gjort en magsäcksop.. och hon får alla de plastikop som hon behöver. både buk, armar osv .. helt gratis
Anonym (funderar) skrev 2007-04-30 06:12:08 följande:
Praise the LORD!! Jag kan äta RIS igen!! *S*
Har inte kunnat göra det på 9 år!!! (utan att kräkas)
Kräkningarn är på väg bort!!! *peppar peppar*
NU ser jag ljuset vid horisonten! =)
nudelbumsan... det är lätt att säga att man inte ska bry sig... fast vi alla vet ju att man gör det iaf...
Vad ska jag säga.. försök sätta dig över dem... försök tänka att du är mkt mer värd än snorungar som dem.. som inte har vett i skallen att inse att vi alla är värda något.. oavsett hur vi ser ut eller vad vi är!
Ge dig fan på att såna snorungar eller andra idoter inte ska få förstöra din dag!
*kram på dig* =)
Anonym (BM1 42) skrev 2007-05-03 22:20:26 följande:
Jofimiel ... hur räknar man ut vad ens benstomme väger??
hmm.. ok.. =)
tack.. då vet jag.. ska kolla upp det jag med... =)