Inlägg från: nudelbumsan |Visa alla inlägg
  • nudelbumsan

Gastric Bypass (GBP)

ringde till sjukshuset där jag skulle få remissen å dom sa att dom håller på så gott dom kan... Dom håller på med dom från år 2000 hallå??? 2000??? 7 års väntetid bara för att få komma å prata med läkaren... Hon sa att blir d ett återbud så skulle hon ringa inte faan skulle nån lämna återbud som har fått vänta i 7 år.. Får d gå till så.. Är så trött på detta nu.. orkar snart inte mer.... *ledsen*

• nudelbumsan

d e bara att kämpa på å tjata å tjata å tajata d gjorde jag.. HAr inte helle provat läkemedel men d behövde man inte här.. Hoppas d går bra för dej..

• nudelbumsan

nyfiknaflickan: Lycka till=)

• nudelbumsan

NU äntligen!! idag kom mitt brev från kirurgen.. På tordag den 26 april ska jag dit 11.15 gud vad jag längtar ska träffa kurirgen.. ÄNTLIGEN som jag har väntat... *lycklig*

• nudelbumsan

Maja O Felicia: Ja jag vet inte d var ju den första kalelsen till kirurgen den som dom skickar från vc.. Så d blir väl att prata å bestämma om jag får göra den el inte.. Men jag hoppas på d iallafall.. roligt att du fick ett positivt svar på din fråga hos dietisten å grattis till din kilo du har gått ner!!

• nudelbumsan

Anonym: d är inte läkaren som bestämmer om du får göra den el inte d är kirurgen sen.. Men d kommer säkert gå jätte mega bra å att läkaren skickar upp en remiss till kirurgen till dej.. Men skulle han säga nej så tjata å taja lägg dej gärna ner på golvet å skrik som ett barn d sa min mamma till mej att jag skulle göra... Vet du vad jag sa till honom när han sa nej jag sa

- jag går inte härifrån förren jag fått ett ja å får jag inte d så får du lyfta ut mej härifrån å d blir inte lätt

hehe så jag fick ett ja tillslut=) Lycka till!!

• nudelbumsan

Anonym: Jo d e en stor vikt att bära på.. Om han skulle säga nej så är d för att han har en annan utväg för dej för en op är verkligen en sista utväg för oss.. Jag fick klartecken för min läkare så nu vätar jag på vad kirurgen ska säga åxå.. Är nervös ag med ska dit nu den 26 april har väntat på remissen i 4 mån *suck* men idag äntligen ramlade den in genom brevinkastet snacka om att jag blev lycklig.. bara du är bestämd å visar att du verkliegn vill å är berädd på detta (fast vem är egentligen berädd) jag kan erkänna att jag är rädd för denna op att min lille gosse ska mista sin mamma aldeles aldeless för tidigt.. Men måste göra den ändå annars kommer han mista sin mamma förtdigt ändå.. Jag äter nog mer än nånsin nu å skäms så för mej själv hur mycket jag stoppar i mej.. Höfterna har börjat ge vika för min vikt å ryggen är ett ända stor smärta...
    Men så känner väl alla som är överviktiga.. Men jag kommer hålla tummarna för dej i morron.. Du kan väl skriva din msn i min inbox så kan vi prata där igenom skulle vara roligt=) kram på dej!

• nudelbumsan

Vet ni hur lång tid man är sjukskriven efter op? d är jag mest orolig för klarar inte av att gå hemma=)=)

• nudelbumsan

okej då blir d 4 för mej jobbar inom vården med gamla=) tack för svaret.. (anonym väntar)

• nudelbumsan

oAnonym(GBP 06) okej.. Hur mycket har du gått ner nu sen du gjorde din op??

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)