Gastric Bypass (GBP)
oj fel person jag menade anonym å inte skrotis när jag pratade om vännen!!
oj fel person jag menade anonym å inte skrotis när jag pratade om vännen!!
Anonum(ringarum) håller verkligen tummarna för dej å d kommer gå super duper bra! kram
anonym: d var ju väldigt konstigt... Jag tycker alla ska få opa sig som vill jag menar d e ju vårt beslut lixom.. Hoppas d löser sig!
Anonym??: Men eftersom du har tuttar då som hänger ner till knäna så får väl du gå o fråga landstinget om du med kan opa dina bröst.. fixa till dom lite snyggt som du åxå vill ha dom.. Endel av operationerna följer med GBP opn.. Och vad menar du med att när man i dom allra flesta fall alldeles själv är ansvarig för att man en gång blev så överviktig.?? hänger inte med, du vet väl inte om hur vi blev överviktiga? El hur vi har kämpat hela vårt liv igen med att banta, d tar på psyket.. Men om du ska kritisera oss så kan du lika gärna stå för vad du säger istället å inte vara anonym tycker nog allt att du är en liten fegis!!
Anonym??: MEN vad dutikg du är! Jag har aldrig sagt att man inte ska bekosta d själv, jag sa bara att vissa op följer en GBP visst häng på brösten har man ju innan d jag menade var tex häng på magen där skinnet inte har dragit ihop sej.. Å d kan vara rätt så rejält tror inte att man får så mycket när man varit gravid.. Du drar ju alla kraftiga över en å samma kant å d tyckte jag inte om.. Å nog har jag försökt i hela mitt liv sen jag var 6 år att banta.. Men du tycks ju veta så mycket bättre själv vad alla stoppar i sej..
Jag behöver inte träffa några grupper el gå till nån psykolog.. Jag ska bara göra opn å träffa en dietist somlär mej äta.. E d åxå olika från olkia landsting?
dom bara pratade om att dom skulle "passa på" att ta bort gallan ifall jag skulle få gallsten.. Jag vände mej om till min mamma å sa ska dom plocka bort allt innehåll i magen bara för att dom ska göra en op?!? hehe varför inte passa på medans dom är igång=) ta rubbet så slipper man ju ha krämper i magen menar jag=)
Jeja66: hehe jo dom passar på kanske tror att d blir mindre jobb för dom senare.. då bhöver man ju inte söak för ont i njren för då har man ju ändå ingen njure *asg* undra om man d visar på vågen sen att dom plockat bort gallan -1 kg för gallan bara haha
jag har ingen våg å ska inte köpa nån heller=)=) jag ska väga mej hemma hos min mamma 1 gång i veckan tänkte jag=)
Fy faan vad ledsen man blir.. Jag var å handlade å precis när jag går förbi systemet så står d där ett par killar kanske 14-16 års åldern å tittar på mej å skriiiker Fyyy fan titta på det äcklet fy faan så jävla fet bäst du går till viktväktarna el bara gå å dööö ingen som bryr sej ändå om dej!!!, då tänker man å gråter en skvätt ja varför inte dö?!? hmm sitter å gråter just nu bara för att få hör en sak har förstört hela min dag, Jag har ju haft en ganska bra dag idag.. Vad ska man göra med sitt liv egentligen?!?
Felicia06: ja jag vet men sen kunde jag inte låta bli att tänka att vänta ska ni se om ett halv år till ett år undra om ni skulle säga samma sak då? (efter op)?? Menjag vet att jag inte ska bry mej men nånstans så tror jag alla gör d inte för vad dom säger utan för att d var andra folk som hörde å som tittade.. Jag ser mej ju inte speciellt mega stor som att typ apa i en bur en folk kanske ser mej så?
Anonym (GBP06) haha d var roliga dom ska jag köra med om d skulle hända fler ggr=) tack för att NI bryr alla ni här inne är dom som stöttar mest!! Utan denna tråd skulle jag aldrig ha kommit så här långt =)TACK!
TerrorMorsan: Tack nej ska inte låta mej styras av idioter=) kram
anonym gbpo6: hahaha nä samma som mej då en stor flodhäst hade du gjort GBP? Hur mycket har du gått ner sen du gjorde den? kram
jofimiel: Man känner sig liksom så utsatt el rättaresagt utpekad på nått sätt.. Jag mår så illa när jag får höra sånna saker.. Har fått höra d sen jag var 6 år nästan varje dag i skolan, man borde lixom bli van med d känns lika tungt å jobbigt varenda gång nästan värre.. Tycker d e konstigt att jag orkat med så här långt i 22 år och varje gång så känns d som att ja inte orkar en gång till, att dom ens yttra sig så om andra. Våga sitta på stan å skrika rätt ut till envuxen speciellt när d står andra runt omkring, Jag skulle ALDRIG göra sånna saker mot andra. Känns jätte jobbigt när jag ser ett barn mobbar ett annat barn å sen säger jag d till föräldern å hon reagerar knappt säger att barn är barn men hallå ska världen funka så? ska man lära sina barn att d e okej att mobba andra för dom är ju bara BARN skulle min son säga så till någon annan skulle han få veta att han lever, men ibland känns d som att andra inte tänker som jag å då börjar man fundera på om d e fel mitt sätt att uppfostra? hmm vet inte vart världen är på väg..
Trollprinssesan: Nej man bryr sej hela tiden varje gång man får hära nått sånt.. Att man inte är värld att leva bara för att man är tjock? Men d kanske är så? ibland fundrar jag på det att jag kanske inte har rätt att leva för att jag är tjock?!?
Jofimiel: åhh så himla fin du är.. Jag önskar min op kommer sluta som du.. Längtar redan.. Har du d mycket jobbigt.. kram till dej å många grattis till alla dina kilon minus
Jofimiel: jag hara bara svårt att tänka mej själv som mindre lixom=) okej.. man lär sej ju att äta rätt när man gjort en sån op känns bara sååå långt tills jag ska göra den eftersommaren hösten men d e snart ändå=) kram kram å hoppas du rasar ännu mer snart sej jag dej ju på tv på topmodel=) kraaam
jag väger 142 kilo och är 173 cm lång så jag har maaaassor med övervikt..
fast d e så himla konstig på mej för alla tappar hakan när jag säger vad jag väger för alla gissar på 100 kilo inte över?!? om d bara kunde vara så=) Men d kanske är hur man lägger det.. Jag e ju lixom stor å "fast" överallt har ju ingen stor mage å ingens tor rumpa el höfter, å inget som hänger läkaren trodde inte jag skulle bli "sladdrig el häng när jag gått ner *håll tummarna*..