Inlägg från: Maja o Felicia |Visa alla inlägg
  • Maja o Felicia

Gastric Bypass (GBP)

Vad kostar en privat op?

• Maja o Felicia
    ImLost skrev 2007-03-21 18:18:31 följande:
    jag har själv gått ner ifrån 150 till 75 kg och är 174cm ...ett par dagar innan jag fyllde 30 år vart jag "normalviktig" ;)
    Grattis!!!
  • Maja o Felicia

Trollprinsessan: Gjorde du en öppen eller en titthålsoperation?

Hoppas du mår bättre nu Skrattande
    Hur tycker du att det funka efter operationen med din son? Jag tänker på allt *normalt* man gör när man har små barn, man kan ju knappt gå och kissa utan att en gråter och den andra behöver hjälp

Får du gå i någon eftergrupp efter operationen?

Kram J

• Maja o Felicia

Trollprinsessan:
    Vad härligt att dina föräldrar finns där och kan hjälpa dig!! Önskar dig allt gott.. Vilken förmån det är för oss att få ha dig här, få följa dig från innan operationen och framåt!! Det är så mycket kunskap och erfarenheter du ger oss!!  Tack..

Kram Jeanette

• Maja o Felicia
    Nuttans Mamma skrev 2007-03-22 01:07:41 följande:
    Hej! Alla. Jag har aldrig fått någon dumping. Gjorde en öppen operation. Jag stod redan första dagen, men yr å stramande. Men annars har allt varit nästan perfekt. För lätt för att vara sant. Bara någon uppstötning då man ätit för fort. Jag fick redan dagen efter börja äta "riktig" mat. Ingen puré eller flytande, för den "nya magen" ska lära sig vid vanlig mat direkt. Och det gick hur bra som helst. Kötbullar :P Men några soppor också. Hade ingen matlust på de första tre månader så jag åt typ... nja ingenting :( Hade nog den bästa läkaren man kan ha här i Sverige. Lars Boman.
    Oj, vilken skilnad på sjukhus.. Min kompis som gjorde op i våras, hon fick äta flytande i 8 v och sen pure i 4v innan hon började med smakportioner...
    Men det är ju underbart att det har gått så bra för dig Glad
  • Maja o Felicia
    Felicia6 skrev 2007-03-22 13:58:28 följande:
    YYeeeyyy, var hos läkaren på VC idag och han skulle skicka en remiss till kirurgen åt mig Nu har min resa börjat
    GRATTIS!!!!
  • Maja o Felicia
    soffan82 skrev 2007-03-22 15:20:09 följande:
    Hej ska  skicka in min sambo till denna tråd då min sambo står i kö för en GBP  han har nyss blitivt skickad  till Akademiska å fått tid den 24 april Hans övervikt är ett stort problem för våran familj så det ska verkligen bli väldigt skönt när detta e över
    Han är mycket välkommen till oss!!   Skrattande
  • Maja o Felicia

Felicia6

Ja, jag förstår att det är jobbigt! Det tycker jag med... Jag måste gå hos en dietist i 2 mån innar dom ens skickar remisen!!  Sur sur.. Och dit är det köööööö...

Men precis som du säger, resan har iallafall börjat Flört

• Maja o Felicia

Trollprinsessan

Hej, hoppas du mår bättre!! Varför får man vätska i lungorna? Gör dom inget åt det?
    Krya på dig!

Grattis till dina FANTASTISKA 6 KG!! 

Kram Jeanette

• Maja o Felicia
    Jonsy skrev 2007-03-25 23:04:13 följande:
    Hej hopp! Jag opererades i januari... Mår toppen. Nu är det bara neråt som gäller... Lycka till allihopa!
    Hej! Välkommen Jonsy till oss!!
    Vad härligt att allt gått bra för dig
    Var gjorde du din OP? Hur var din väg dit? Lång? Har du några tips till oss som vänta?

Jeanette
Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)